(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

سفر ادامه داره

دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۵۵ ق.ظ

خوبیش اینه با خالی شدن بلاگستان از عاطفه و خشم و آدمیزاد منم عرصه رو بسیار مناسب دیدم برای تبدیل کردن وبلاگم به مجموعه جامع و کامل تباهی ها و نق های خفته درونم .

ولی خب جدا بعضی روز ها به این فکر میکنم اگه قدرت این کلمه ها نبود چجوری می تونستیم این همه احساس و انرژی رو تخلیه کنیم؟

الان که دارم حرفای رهگذر ذهنم رو اینجا ثبت میکنم ساعت از نیمه شب گذشته ، پرده ی حریر این پنجره رو کنار زدم ،منظره روبه روم تاریکی مطلقه و خونه غرق سکوته 

مسافر کوچیک دوباره برگشته و همینجا نشسته ولی اینبار از تاریکی نمی ترسه 

چند سال طول کشید تا بهش غلبه کنه؟ جوابش هیجده بود یا هیجده و نیم؟

گرچه که نتیجه زدن به دل ترس ها غالبا رضایت بخش بوده ولی بخش عمده ذهنم رو این مشغول کرده :میشه که این سری هم بشه ؟

دارم بر میگردم سر نقطه ی اول شاید حتی چند قدم عقب تر از بقیه و انکار نمی کنم ترس از اینده و پیش آمد های مسیر کم ذهنم رو مشغول نکرده ولی مگه میخواد چقدر وحشتناک باشه ؟ وحشتناک تر از اون لحظه ای که تصویر ها برات میشکنن و میفهمی جای غلطی وایستادی ؟ که اتوبوس مقصد تو از گذرگاهی که توش منتظری عبور نمیکنه ؟که تمام این تلاش ها برای هیچ بوده و ذره ای از اون رضایت موندگار نیست ؟

 

ادامه دادن یا برگشتن ؟ حماقت یا شجاعت ؟

 

یک ماه کامل شبانه روز بهش فکر کردم ، از همه جهات با همه زاویه دید ها و از این تصمیم مطمئنم 

فردا به دانشگاه اعلام انصراف میکنم و میدونم این کار تبعات روانی و مادی کمی برام نداره ولی من ترسیدم از موندن تو راهی که برای من نبود ؛ که سر انجامش نمیرسید به مقصد رویا ها ی من و میدونید اگه شوق رسیدن به دلخواه رو از آدم بگیرن دیگه امید قراره از کجا سرچشمه بگیره ؟

 

ناراحت بودم ، الان نیستم ولی شرایط هنوز برام سنگینه 

درست میشه ، زمان براش دارو میشه و من این رو مطمئنم 

مطمئنم که دوباره این چشم ها برق میزنه از شوق زندگی 

 

شاید اصلا بهار برای من اومد با پاییز یا زمستون امسال ؟کی میدونه که ادامه ی این سفر چی میشه:)

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

بعد از این سالها هم شرایط بیان و بلاگ کلی تغییر کرده و خالی تر شده
هم شرایط ما! بزرگ تر شدیم، دغدغه هامون به نوعی تغییر کردن و کوچیک و بزرگ و کم و زیاد شدن
دوستی هامون قوی تر شد و دوستی های جدید و طولانی ای رو یافتیم

برام جالب بود و خوشحالم که پست گذاشتی و موجب شد منم بیام به پنل تار عنکبوت زده ی بلاگم باری دیگر ورود کنم :))

پاسخ:

درسته شرایط بیان تغییر کرده ولی چیز خوبی که جفتمون نمیتونیم انکار کنیم اینه که به واسطه ی بیان چقدر آدمای خوب به دایره ی ارتباطاتمون اضافه شد و چه دوستی های قشنگی تو دنیای واقعی شکل گرفت 

برا جمله اخر هم بگم که خوشحالم مسبب خیر شدم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی