(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

۱۷ شهریور

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ب.ظ

●اینطوری شروع کنم قرار بود امروز که میشه ۱۷ شهریور یه خبر بهم برسه و از صبح ۷۸۹۶ باار ایمیلمو چک کردم نیست آقا نیست منو یادشون رفته:'( دق مرگ شدم از انتظار

 

● یه لباس دوختم که به چشم پیراهنی زیباتر از برگ گل و به چشم مانتویی زشت زشت زشت البته شایدم بخاطر اینه که مفهومی به نام 'مانتوی زیبا' اساسا وجود خارجی نداره ،مانتو اساسا لباس زشت و بلاتکلیفی هستش.

 

●برای معاینه یه دندون رفته بودم دندون پزشکی که خب دکتر بهم گفت دیر اومدی نخواه زود برو کل دهنت از اول باید سرویس شه بانو لیکن با مجموعا ۱۱ آمپول خورده شده و ۹.۵ دندون درست شده سرپا هستم گرچه که کلن دهنم طعم دندون پزشکی میده و عضله های سمت راست صورتم رو احساس نمیکنم اما سرپام.

خبر خوب اینکه فقط دو و نیم تا دندون دیگه باقی مونده 

و خبر بد اینکه هنوز دو و نیم تا دندون دیگه باقی مونده:|

 

●شما فکر کن روز شنبه شیش تا آمپول خورده بودم و دهنم دو ساعت باز بود بعد دستیار دندونپزشک ازش پرسید دیگه چقدر از کارهای بیمار مونده اونم گفت یه دندونشم بکشم تموم میشه!!!

منو میگی سکته رو رد کردم تا لحظه ی آخر استرس استرس که اینا چرا به من نگفتن قراره دندون بکشم که تهش معلوم شد منظورشون یکی دیگه بود.

 

●می خوام بگم برام دعا کنید ولی خب هرچی فکر می کنم میبینم دعاهای ما تو یه چیزی که از قبل تعیین شده هیچ تاثیری نداره مثل اینکه قبل از اومدن نتایج برای یه کنکوری دعا کنیم رتبه اش خوب شه خب اون دیگه امتحانشو داده نتایجشم مشخصه دعای ما برای چیه؟؟

 

●ولی کاش اون ایمیلِ که قراره بیاد به سویم محتویاتش خوب باشه*__*

 

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۱۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

۱۸ شهریور ۹۹ ، ۰۰:۴۳ مهیار حریری

انشالله که خیره :)

پاسخ:
اومد و سوپر خیر بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی