(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

برنامه شباهنگاهی ۲

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵ ق.ظ

خب به برنامه شبانگاهی امشب خوش آمدید

همین اول مطلب بگم که نمیدونم چرا ولی هرشب حدودای دوازده اینا به کراش فکر میکنم:/نه آقاااا فهمیدم چرا ساعت صفر صفره دیگه. پسر من از اولش می دونستم این یه رابطه معمولی نیست :|

من امشب تعریف کردنم نمیاد پس براتون یه آهنگ غیر درخواستی پخش میکنم شماعم بیاید تو نظرات حرف بزنیم:)

پ.ن:پسر حتی آهنگ غیر درخواستی پخش کردنمم نمیاد:دی

پ.ن۲:راستی در یکی از مفید ترین اقداماتم دیروز شرک یک رو دیدم و دارم دورخیز میکنم تا فردا شرک دو رو ببینم کف کنید از این حجم مفید بودن من:||

پ.ن۳:دادشم تو اینستا بهم ریکوئست داده:|نمیدونم چی تو ذهن متوهمش گذشته که فکر کرده من بهش اذن ورود میدم:|

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۵
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۵)

پسر کراشت کیه؟؟؟ 

چطوری قزی؟؟ خوبی؟؟ 

پاسخ:
کراشم کیه؟تو چجوری روت میشه این سوال رو بپرسی معلومه که تو خوندن پست ها کم کاری میکنی بعد انتظار داری با این کارات چجوری باشم خوب باشم؟اصلا چجوری روت میشه حال منو بپرسی:|||
.
تقلب اولین پست راجب کراش ،تاریخش رو ببین بعد از کم کاریت خجالت بکشه:||
۲۵ فروردين ۹۹ ، ۰۹:۵۹ Milad HB عسل تکسو

منم میخاستم ی چیزی بگم ک فهمیدم توی خوندن پستات کم کاری کردم :دی

پاسخ:
حالا حرفت رو بگو ،ببینم چقدر کم کاری کردی:دی)

باور کن نمیدونم :-" فکر کنم میلاد هم نمیدونه، جواب تو رو به من دیده اینو گفته =)) 

بیا خودت بگو منو آواره‌ی پست‌هات نکن :/ 

پاسخ:
عباس اقا
رو همین جواب کامنت رو کلمه 'تقلب اولین پست و فلان'بزن میره تو اون پسته:دی)

سیمرغ بلورین کراش فاطین‌شناسی به من تعلق نمی‌گیره آیا؟ 

 

من جواب ریکوئیست مامانمو سه سال ندادم

بقیهٔ فامیلامونم بلاک کردم وقتی دیدم درخواست دادن

پاسخ:
چرا اینقدر سطح خودتو میبری پایین؟به تو سیمرغ بلورین یاور همیشه مومن فاطین تعلق میگیره^^

بهترین کار

یاور همیشه مومن کی بودم من *___*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی