(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

سالی که نکوست..

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۰۸ ب.ظ

به پاس این همه سگ دو زدن میخوام امروز رو 'لش دی' نامگذاری کنم.(خوشبختانه این تنها کاریه که تو مرحله عمل کاملا ثابت کردم خودم رو :||)

 

در حالت عادی شونزدهم فروردین من باید اولین آزمونم رو میدادم بعدش بیستم بعدش یک اردیبهشت و همینطوری آزمون داشتم تا هیفده خرداد ،چهار روز دیگه شونزده فروردینه اما چیزی که کاملا مشخصه اینه که نه تنها ما بلکه یه دنیا در حالت عادی نیست

آزمون ها n روز عقب افتاده یه روز میگن خرداد یه روز میگن اول تیر یه روز میگن آخر تیر اول مرداد و به معنای واقعی کلمه از اینکه نمیدونم چند وقت دیگه شرش از سرم کنده میشه و میتونم به زندگی گل و بلبل عادی خودم برگردم،مُتِنَفِرَمممممم.

پ.ن:سریال طلسم شدگان با دوبله فارسی رو ببینید تنها فیلمیه که دوبلش از زبان اصلیش بهتره:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۱۲
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۱۳ Kadagha ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام

احتمالا امسال استثنا ترم یک از بهمن شروع میشه

فرضا تا خرداد این کرونا تموم بشه تا مدارس باز بشند امتحان نهایی برگزار بشه کنکور برگزار بشه نتایج بیاد میره برای بهمن ماه.


 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی