(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

به نظرم تنها چارش مرگه

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ب.ظ

در هفته اخیر که پر از شهادت و فلان و اینا بود دوبار مهمونی رفتم:/

و خب از جمعه کلن ول کردم و هییییچییی درس نخوندم هیچی

پنجشنبه آزمون دارم و قد تشخیص خر از از گاو بلد نیست:|||

حالا 

اگه پنجشنبه رو خراب کنم

تقصیر خودمه یا اینکه خدا میخواسته تلافی این بزن برقصا رو در بیاره؟

ببینید من بهش خیلی فکر کردم گفتم اگه پنجشنبه نخوام برم که فقط یه دهن ازم سرویس میشه والدینمو راضی کنم،هفته بعدشم استاد دهنمو صاف میکنه که چرا نبودی

اگه ام برم باز خراب میکنم و بازم استاد هفته بعد دهنمو صاف میکنه

در هر دو صورت چاره ای نیست و این غم انگیزه:/

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۶
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

شل بگیر.. 

زندگی کثیف تر از این حرفاس که بخوای ذهنتو درگیر این اتفاقات کوچیک کنی 

پاسخ:
حالا من بزرگ نمایی میکنم ولی واقعا شل گرفتم:/

نرو بابا،مگه آدم چند بار هفده سالگی رو تجربه میکنه،نمی خواد همش به درس فکر کنی.

پاسخ:
ببین از هر طرفش دهن سرویسیه حداقل اگه برم نمونه سوال گیرم میاد:/!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی