(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

مغرور و عاشق و تا ابد پوکر فیس://////////////

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۸، ۰۶:۴۱ ب.ظ

آقا سر آزمون اولی یه پسره از اون کلاسیا جلو من نشسته بود اصلن اون زیبا رو و فرفری مو معنای واقعی احسن الخالقین بود

منتها یه باگ خیلی بزرگ داشت و خب اونم این بود که صندل مردونه پوشیده بود با جوراب سفید-_____-

دیروز با هم رسیدیم بعد من عین گاو سرمو انداختم پایین سوار آسانسور شدم ولی اون موقع پیاده شدن نگام کرد خیلی بلند گفت ببخشید بعد رفت بیرون 

واقعا چی باعث شده یه همچین لعنتی جذاب جنتلمنی جوراب سفید با صندل بپوشه:/

اگه این مشکلو نداشت صد در صد امپراطوری غرورمو میشکستم و به غلامی قبولش میکردمfrown

بله من یه همچین اعتماد به نفسی ام:||||||||||

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۴)

زبان قاصره :|

حتما هم اگه اون باگ جوراب سفید نبود و یه کتونی مارک(فیلا،آدیداس و...)پاش بود ازش خواستگاری میکردید :|

 

خدا دونسته که اون پسر رو وادار به پوشیدن جوراب سفید با صندل کرده وگرنه پسره تا آخر عمرش بد بخت میشده :دی

 

:)

(:

موفق باشید :)

پاسخ:
ایول واقعا خیلی خندیدم😂😂

فقط نظر کامیار ...😅😅😅

پاسخ:
،😂😶

فکر نمی کردم با این اوضاع کنونی بتونم کسی رو بخندونم...

 

امیدوارم همیشه بخندید ;)

+یک سوال؟[اصلا به تیتر توجه نداشتم]

الان عاشقش شدین؟؟

بابا به خدا این عشقا پایدار نبوده به خودتون عذاب ندید

 

مغرور شمایی؟یا اوشون؟

پاسخ:
نه بابا چه عشقی چه کشکی چه کوفتی://
فقط از اونجایی که یه کنکوری بی تفریح بدبختم دارم از کاه کوه میسازم بهش میخندم یکم شاد شم همین
مگرنه تقریبا همه ی آدما موقع پیاده شدن از آسانسور یه عذر خواهی میکنن:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی