(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

مهاجرت

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲ ب.ظ

خب کراش سابقمم مهاجرت کرد

و من ناراحتم نه ازین بابت که شاید روش کراش داشته باشم که خیر ندارم

ازین بابت که رابطه ی عجیبمون،بزن و بکشامون ،ضایع کردنامون واقعا از فشار اون روزا کم میکرد و رنگ شادی بهش میداد و خب آدم ناراحت میشه که دلخوشیاش نمیتونن تکرار شن اونم بخاطر چیزایی که مطلقا دست خودش نیست مثل شرایط اقتصادی و سیاسی و اینا....

خلاصه که کاش برسه به اون هدفی که بخاطرش رفته و دلش همیشه خوش باشه:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۳
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

فقط روز اول که من داشتم از هدفام و اینا میگفتم و اون یه طوری متعجب نگاه میکرد انگار من با این آمال و آرزو ها از کره ماه اومدم:/

یاد اینکه چقدر مقاومت کردم که جدی بحث ادامه بدم در حالی از درون داشتم منفجر میشدم از خنده بخاطر قیافه ای که به خودش گرفته بود ته دلمم یکم میخواست کفشمو درارم پرت کنم تو صورتش

هرچند بعدا انتقامشو گرفتم:/

۰۳ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۲۱ مهیار حریری

خدا به همراش

 

 + کراش سابق یا دوست پسر سابق، مسئله این است :-؟

پاسخ:
کراش سابق:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی