(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

دارم دچار کمالگرایی افراطی میشم و این اصلن خوب نیست

دارم از خودم میزنم تا همه چیز به بهترین نحو انجام شه این خوب نیست

من به خوب قانع ، نباید الان خودمو مجبور به بهترین کنم

این دقیقا همونچیزیه که یه عمر به همه میگفتم نداشته باشن بعد خودم الان بخاطر نیم نمره ناراحتم؟؟

اصلن باورم نمیشه این منم -__-

..

اگه آرمان های امام 99.99 درصدش درست باشه این یک صدم کتاب دینی به نظرم شسکت بزرگی براش محسوب میشه:/

آقا کسی منو نمیخواد ببره مسافرت؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۳
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۶)

۰۳ دی ۹۷ ، ۱۷:۰۰ ابوالفضل ...
بی‌خیال نیم نمره آخه؟!!!

خیلی خیلی باگ داره اون آرمان‌ها!!!

دارم می‌رم مسافرت. بدون هم‌پا بدون مقصد!
پاسخ:
از توقع زیادیه این نیم نمره-__-

آآ حقیقتش اگه بزرگتر و آزاد تر بودم و بهم تعارف ریز حتی شابدولعظیمی میزدی قبول میکردم همسفرت شم:|
ولی واقعا خوش بگذره هر جا میری و هر مقصدی سر راحت قرار میگیره:)
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۸:۱۳ زری الیزابت
هدی رستمی رفته بود اقامتگاه قشقایی‍‌‎‍‍‌‎های شیراز و از اونجا عکس گذاشته بود
فاطین نمی‍‌‎دونی که
نمی‍‌‎دونی چی بود اصلا
محشر بود. محشر. من تو کَفِشَم.

بی‍‌‎خیال نمره حاجی
پاسخ:
وای دیدم خیییلی خفن بود^^
عدالت خدا مشکل داره نمیشه من وسط امتحانام باشم اونوقت یکی مثل اون پیوسته در سفر:|
اصلن بیا از نمره حرف نزنیم نمیدونی چه سوتیای افتضاحی تو امتحان ترمم دادم-__-

۰۳ دی ۹۷ ، ۱۹:۱۲ زری الیزابت
متاسفانه دیدن اون عکسا مصادف بود با شنیدن خبر مهاجرت یکی از آشنایان و من از دو جهت دچار افسردگی شدم:|

به کتفت:|
پاسخ:
وای منم متوجه شدم یه آدم تفلن تو مدرسمون که کسی حتی نگاشم نمیکنه داره میره سوئد،نگم برات چه جوی شده بود:|
ولی امیدوارم آشناتون به هر هدفی که میره بهش برسه:)
اگه کنکور شرط معدلی شه چی؟حتی دانشگاه آزاد رشته پولی ام قبول نمیشم:|
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۹:۱۷ ابوالفضل ...
ای ول بابا. من که تعارف شاعبدالعظیمی اصلا بلد نیستم 😁 ولی خب مرسی که همینقدرم اعلام آمادگی کردی 😉
پاسخ:
خواهش😐😂
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۹:۳۶ زری الیزابت
یاد دختر عموی دوستم افتادم که همسن ماس و تنهایی رفته سوئد:|

با نیم نمره؟
پاسخ:
آخه مشکل فقط نیم نمره نی
امتحان رسانه یه کلمه رو ندیدم و یه نمرم پرید
ریاضی فک کن از متن کتاب جا خالی داده بود فکر کنن؟؟؟
بعد ریاضی تمام مسئله ها فرمولا و جوابا رو درست نوشتم سر جا خالیا عین خر موندم
خب خیلی زور داره امتحانی که مطمئنی کامل میشو سر یه کار احقانه بری رو هیجده اینطورا
و همش فک میکنم رو این اوضاع هی نیم نمره نیم نمره اضافه میشه و بدتر میشه:|
بعد یه معلم روانی بودیم که برای یه درسی که امتحان نداره و فقط باید تمرین بنویسیم تو میان ترم به من داده 17!!!
در حالی که همه چیزم کامل بودا
خلاصه اسمش نیم نمرست ولی من دلم از چیزای دیگه پره!!
۰۳ دی ۹۷ ، ۱۹:۵۸ زری الیزابت
کاملا متوجه شدم از چه سخن میگویی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی