(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

دختری در شهر

پنجشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸ ق.ظ

از این حجم از بیکاری اعصابم خورد شده حقیقتش:/

امروز صبح اینطوری شروع شد که ساعت 6:30در حالی که فقط چهار ساعت خوابیده بودم از خواب بیدار شدم

خیلی تقلا کردم ولی خوابم نبرد

سوییچ دوچرخه رو ورداشتم رفتم تو خیابون

پنجاه دقیقه بعد در حالی که عظله های شکم از درد داشت منفجر میشد،و عظله های پا رسما تصمیم گرفتن وزن سایر بدن رو تحمل نکن،و با حالت تهوع و سرگیجه ای فجیع برگشتم خونه و خوابیدم:|

اما یکم بخوام خاله زنکی حرف بزنم شاید چش خوردم!!!!

من کلن همیشه شب ها کارامو انجام میدم مثلن ساعت 11 شب به بعد تازه میرم دوچرخه،پیاده روی میکنم یا میدوم

دلیلم برای اینکار اینه که مردم شهر هنوز به خیلی چیزا عادت ندارن منم نمیخوام زیر نگاهای پرسشگرشون آب شم

هرچند که امروز صبح شدم:|

ساعت یک ظهر با صدای والدینم که برای مسافرت برنامه میرختن،بیدار شدم ،جدن اگه بشه چی میشه^^

هرچند که من از اول تابستون کلن در حال استراحتم ولی خب سفر وقت خوبی برای استراحته:دی)

بعدن نویس:عجیب دلم هوس سوسیس کرده  بدبختی فروشگاهی که ازش سوسیس و کالباس گیاهی میخریدیم تصمیم گرفته دیگه نیاره😢

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۸
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۴)

۱۸ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۸ فتل فتلیان

مسافرت خیلی عالیه اصلا روحیه ادم جلا 

ایشالا که سفر خوبی داشته باشید سعی کنید لذت ببرید

پاسخ:
ممنون عزیز
پستت باعث شد برم سرچ کنم ببینم سوسیس‌ کالباس گیاهی چیه!!!! (در این حد ناآگاه؟!! :دی)
راستی سفر خوبی داشته باشی! :)
پاسخ:
جدن  بهت تبریک میگم حداقل اگه نا آگاهی ولی پیگیری:/
هرچند که ناآگاهی ام محسوب نمیشد کلن چیز خاصی نبود
ممنون
جا داره براى اینکه حس دوچرخه سوارى رو دارى بهت بگم خسته نباشى دلاور خدا قوت پهلوان ( وى یک عدد تنبل بود ) 
به شدت دلم مسافرت میخواد به شدتتتت 
پاسخ:
نه بابا منم اینقدر ساکنم یه روز رفتم یه تکونی بخورم ، بدنم خودشو زد به مردن:)
موافق منم دلم میخواد
۱۸ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۲۳ علی خراسانی
جالبه
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی