(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

ترس هام

پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ق.ظ

الان که فکر میکنم میبینم حالا شاید تا چند ماهه آینده آزمایش خونمو بدم

خدا شاهده هرکی بیادبگه سرنگ ترس نداره و یه سوزنه دیگه هیچی نیست،دیگه نه من نه اون

به فوبیا های من احترام بزارید

راستی فوبیا سگ و گربه ی به اون وحشتناکی هم به زباله دان تاریخ پیوست

امروز از کنار یه سگ رد شدم اینقدر خوشال بودم که دیگه نمیترسم ازش^^

از سری ترسای وحشتناکم یکی همین ترس از سرنگ مونده یکی ام تاریکی

که خب در مورد تاریکی یعنی اصلننننننن راه نداره

من همچنان  شبا با چراغ روشن میخوابم هرچند که کار درستی نیست و میدونم چیز ترسناکی نداره تاریکی اما نمیدونم چرا تنها نمیتونم تو اتاق تاریک بمونم؟؟/

هرچند که این تاریکی عه هم خیلی خوب شده ها

مثلن قبلنا بزرگترین کابوس من این بود شب با یکی بخوام برم بیرون اصلن همین راه رفتن تو دل تاریکی وحشتناک بود وحشتناک

دفعه اولی که شب تنها مجبور بودم برگردم خونه تمام مسافت کتابخونه تا خونمونو دووییدم از ترس :|

دیگه ترس از مرگ هم که کی نداره؟

پ.ن:میگما حالا که من دلم میخواد چیزی بگم و چیزی هم ندارم بگم به زودی یه مطلب راجب جزیره هرمز بزارم؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۵)

فوبیای عنکبوت در خدمت شماست :|
پاسخ:
عنکبوتا ام وحشتناکی خاص خودشونو دارن ولی به عنوان بشر تکامل یافته فضول پیشنهاد میکنم دست به تارشون بزنی خیلی نرم و باحاله:/
اه اه اه
می چسبه اصن حالم بد میشه
خیلی ناجورن
پاسخ:
خب احتمالن عنکبوتای خارجی با خلوص نیت کارشونو انجام میدن
مگرنه که اونی که من دست زدم بهش خیلی ابریشمی و نرم بود:/
نه اینجا می چسبه اصلا ناجور . کلا از عنکبوت بدم میاد
پاسخ:
فک نکنم کسی ام از عنکبوت خوشش بیاد:/
نه خو یه دسته هستند که خوششون نمیاد ولی مشکلی هم ندارن .
ولی یه عده هستند که حتی نزدیکشون هم نمیشن .
تنها حشره ای که با محکمی می تونم بگم ۹۹ درصد ازش بدشون میاد سوکزه!
پاسخ:
حقیقتش من بسته به سایز عنکبوت واکنش نشون میدم که خب تا حالا تو عمرم عنکبوت بزرگتر از مگس ندیدم:/
من اندازه کف دستم دیدم!
پاسخ:
اونی ام که نمی ترسه قاعدتا در مواجهه با این سایز باید بترسه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی