(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

عمر گرانمایه چنین صرف شد

سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۹ ق.ظ
هفت قسمت فصل دوم سیزده دلیل که چرا رو تو یه روز دیدم:|
میخواستم بگم فصل دومش خیلی بهتر از فصل اولش بود و اینا ولی یه اتفاقی تو قسمت آخر عجیب حالمو بد کرد:(
.
یک ساعته به این نتیجه رسیدم طرحایی که توش واقع گرایی،سایه ،و تمیزی وجود نداره و مانکن و لباس حالت اسکیس هستن به طرز فوق العاده ای قشنگ تر از طرحایی عن که ساعت ها پاشون وقت میزاری تا فوق تمیز،حرفه ای باشن و کوچکترین چین و سایه ی لباس عین واقعیت باشه:دی)
.
همین دیگه دلم میخواست حرف بزنم ولی نمیدونستم از چی بگم
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۲
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۴)

۱۲ تیر ۹۷ ، ۰۰:۳۸ زِدْ عِِـچْ آرْ …
من خیلی سعی کردم این سریالو ببینم اما هنوز موفق نشدم:|
پاسخ:
من میگم نبین 
ولی نمیدونم بقیه چی توش دیدن که خوششون اومده:/
فصل اولشو دیدم اما هنوز فصل دومشو ندیدم 
فکر میکردم زیاد جذاب نباشه 
پاسخ:
فصل دوموش نسبت به فصل اولش خیلی جذاب تره ولی قسمت آخرش داغونه
من کتابش رو می خونم . بزودی شروع می کنم
فکر می کنم کتابش بهتر باشه تا سریال که کش میاد . کلا با سریال میونه خوبی ندارم . خیلی وقت می خواد برای نگاه کردن بهش
پاسخ:
 آخه معمولن تو همچین مواردی تفاوتای بزرگی تو روند و شخصیتای داستان بین سریال و کتاب هست
منم حقیقتش حوصله سریال ندارم ولی چون قسمتاش کم بود دیدم
واقعا سریالی نیست که به حق این همه محبوب شده باشه :/ منم فصل اولش رو دیدم و فصل دومش از قسمت آخر شروع کردم و کلا دیگه بیخیال شدم!
پاسخ:
من فصل دو شو خیلی دوست داشتم ولی رسیدم قسمت آخر اصلن بدجور حالم بد شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی