(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

طبق معمول بی ربط

جمعه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۱۰ ق.ظ

تازگیا از غذا خوردن حالم بهم میخوره اینقدر که غذاهای ایرانی پر ملات و چرب و چیلن:/بد نیستا خیلی خوشمزن ولی دو روز میخورم روز سوم فقط دوست دارم غذا بالا بیارم و از صب تا شب میوه بخورم واقعا چرا؟

..

اولین کافه امسالو با هاجر رفتم و اولین دمنوش عمرمو با هاجر خوردم 

واقعا خیلی دمنوش جذابی بود و منی که از طعمای جدید خوشم نمیاد عاشقش شدم

تو منو کافه اسمش رنگین کمان بود ولی من هرچقدر سرچ کردم چیزی یافت نشد:/

هاجرم یه چی خورد اسمش'اقیانوس آبی آرام"بود و گویا خیلی طعمش مزخرف بوده ،در نهایت به این نتیجه رسیدیم منظورشون از اون اسم بلند بالا همون آب ماهی بوده:دی)

...

و چیزی که امسال دارم تمرینش میکنم اینه که اظهار نظر بی مورد نکنم و اگه چیزی توجهمو جلب کرد که به من ربط نداشت به خودم سه بار بگم به من چه

اگه یکی خیلی چاقه

اگه یکی لباسش باب سلیقه من نی

اگه یکی هم نظر من نی

اگه یکی مشکل خانوادگی داره

ووووو

...

در آخر دارم نهایت زورمو میزنم کادو تولدم منو ببرن کنسرت ابی:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی