(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

این 'عنوان 'هم منو گیر آورده

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۵۲ ب.ظ

یعنی روز اینقدر مزخرف

آخه به معلم طراحی چه ربطی داره نمیزاره برم مشکل الگومو از معلم دوخت بپرسم؟

همینطوری گرفته دستش میگه نه من خودم بلدم نیازی نی

آخرشم هیچی بلد نبود و من باز چک کردم دیدم مشکلی نداره ولی باز نذاشت برم بپرسم:|

حتی اون سگی که پشت ماشین نشسته بود داشت به منو و هاجری که با حداقل 20 کیلو بار پیاده برمیگشتیم خونه زبون درازی میکرد-__-

بابا بزرگم با 76 سال سن پنجشنبه عقدشه:/اونوقت من هنوز همون سینگل بدبختی ام که بودم😩

البته ناشکری نشه گل مژه به اون درشتی که نمیزاشت چشمم باز شه و دکتر گفت احتمالن باید تخلیه کنی به طرز معجزه آسایی خوب شده لیکن منتظر بلاهای جدید هستیم-__-

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۵
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

۱۵ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۵۲ امیررضا کامیار
معلم دوخت و...؟
دقیقا نگرفتم
پاسخ:
خب معلم دوخت الگو ام درس میده یعنی تخصصشه
ولی معلمه طراحی چه سری درمیاره ازین چیزا ؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی