(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

آخرین باری که این علائمو داشتم خوابیدم وقتی بیدار شدم رسما از سوی علم پزشکی مریض شناخته میشم

(سرما خورده نه ها قشنگ مریض)

الانم میخوام بخوابم دیگه ازینجا به بعد رو خدا به خیر کنه:)

.

امروز کسی نیومد دنبالم صد و بیستا ام مشکل داشتم که بارون هرلحظه بدترشون میکرد تاکسی ایم که باهاش اومدم قاط زد مجبور شدم پیاده شم یه تاکسی دیگه بگیرم از گشنگی ام داشتم میمردم

حالا بغل خونه ما یه دبیرستانه که صبا و 80درصد دوستای مدرسه قبلیم اونجان زارت من تا رسیدم به کوچه اونا تعطیل شدن اول که صبا رو دیدم یه کم حرف زدیم که یهو سیل عزیمی از دوستان بهم حمله ور شدن و گرفتنم به باد سوال -__-

خلاصه قشنگ 10 دقیقه منو زیر بارون نگه داشتن دیگه وقتی در خونه رو باز کردن عین این از جنگ برگشته پخش زمین شدم

.

در زیر احمقانه ترین خرید من در پونزده سال اخیر را مشاهده میکنید اینا همون پاپوشای دیروزه که بخاطرش شرافتمو از دست دادم

بله فاطین هستم 2 ساله از تهران😐


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

چرا احمقانه؟

نازن :))
پاسخ:
اووو مرسی^^
و من احمق‌وار براشون ذوق کردم ^____^ میخوااااااااااممممممم
پاسخ:
اگه کبرای خوبی باشی میخرم برات:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی