(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

اصلن خود خداعم با من لج~__~

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۶ ب.ظ

من همیشه فکر میکردم هیچی بدتر از این نیست که از مسافرت خسته و کوفته بیای بعد بری مدرسه تا اینکه فهمیدم چرا بدتر از اونم هست://

اینکه تو راه برگشت به خونه وقتی داری به خودت امید میدی آخ جون تموم شد الان میرم میخوابم بعد میرم میخوابم بعدش میرم میخوابم بهت بگن شب مهمون داریم-___-

آی ام بدبخت ترین×__×

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۲
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۴:۵۸ نوید شریفی
دارم عذاب می کشم
بزرگ شو لطفا
پاسخ:
شما به جای کشیدن این حجم سختی میتونید از وبلاگ من بدون درد و خون ریزی خارج شید:/
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۵:۴۴ نوید شریفی
نه ممنون نمی رم
دوستانه گفتم
حرفم جدی نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی