(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

حواسمون اصلا به غم ها نیست^__^

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۸ ق.ظ

خواستم غر غر کنم که یعنی چی بیان شده عین شهر ارواح که با توجه به فعالیت بسیار بسیار زیاد خودم کلن منصرف شدم ازین کار:/


از همین الان عرض کنم که هدف از این پست فقط گفتن یه سری حرف های خاله زنکانه است و من با این اطلاع رسانی حجت را بر شما تمام کردم باشد که رستگار شویم یا شوید یا شوم اصلا هر چی:/


خاخا صدا به اون عقبیا میرسه؟خالتون خوبه؟ردیفین؟


همانگونه که محتظرین امروز پنجشنبه است و از نظر نامبرده پنجشنبه زیباترین روز هفته است حتی اگر ساعت شیش و هفت دقیقه بیدار شود و دیگر خوابش نبر دی:)


از آداب این روز مقدس میتوان به تحویل گرفتن خود در وعده ی صبحانه اشاره کرد امروز هم نامبرده علاوه بر پختن یک وعده صبحانه ی لاکچری ،بساطش را جمع و در بالکن پهن کرد 


حالا من عکس این صبحانه ی ابر لاکچری رو میزارم اگه خوشتون اومد بگید دستور پختشو بدم😂

سپس بعد از خوراندن صبحانه اندکی کار های مدرسه را انجام داد و سپس بعد چهار ساعت بالکن نشینی به آغوش گرم خانواده ای که هنوز از خواب بیدار نشده بودن بازگشت:/


مدرسه ام خوبه با اینکه به معنای واقعی کلمه بابایمان را دراوردن ولی بخاطر بچه هایش بسی خوش میگذرد شکر خداوند ممنان واقعا بچه هامون خیلی خوب و باحالن شما فکر کن سه هفته است داریم مدرسه میریم ولی یه جوری با هم جوریم انگار شیش ساله همو میشناسیم:/

ولی یک گلایه هم دارم بقول معلممون شماها خیلی مظلومید نظریا فقط درس میخونن شما هم مجبورید درس بخونید هم کار انجام بدین به عبارتی کارتون سخت تر از نظریاست ولی همه فکر میکنن چون هنرستانی اید کلن مدرستون زنگ تفریحه:)

و خدایی کم خودم هم کنایه و حرف های نیش دار نشنیدم و کم ناراحت نشدم ولی تصمیم را گرفتم از این به بعد هرکس خواست دوباره با کنایه حرفی بهم بزنه بنا به توصیه های حیکمانه ی ماندانا هیکلش را خیلی محترمانه قهوه ای میکنم تا یاد بگیرد وقتی جای من نیست حق ندارد قضاوت کند آن هم اینقدر مطمئن و حق به جانب:/


این هم عکس صبحانه ی هفته ی پیش صرفا برای اینکه بگویم حالا اینقدرا هم بی استعداد نیستم املت هم بلدم درست کنم://///////


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۰
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

اینکه حرف معللمون رو نوشتم فقط بخاطر این بود که یه لحظه تصور کنید ببینید اینکه بکی تمام زحماتتون رو نادیده بگیره و بهتون بگه شما که کلن زنگ تفریحین چه حسی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگرنه به نظرم سختیای نظری و هنر کاملن اندازه ی همه و حداقل اینه که هنریا اگه بیشتر زحمت نکشن خدایی کمتر از نظری ها هم زحمت نمیکشن:/
پاسخ:
جالبیش میدونی کجاست وقتی این قسمت هنرستان و استوری کردم تمام کساییکه بهم حرف زده بودن اومدن گفتن آره بابا به خرفاشون اهمیت نده ملت نفهمن تو موفق میشی (یعنی کوچه ی علی چپ اینقدر گنجایش داشت؟
هر رشته‌ای سختیه خودشو داره به نظرم! هیچ کدوم هم راحت و زنگ تفریح نیست! 
خدایی دیگه باید تموم شه نسل ادماییه که این حرفا رو میزنن و یا باعث میشن یه نفر به خاطر حرفاشون نره دنبال علاقش! 
پاسخ:
نمیشن آقا همینا به من گفتن آره تو میتونی گور بابای بقیه پاشو برو دنبال علاقت حالا میگن هنرستان زنگ تفریحه بیشعوری تا چه حد؟؟؟؟؟
اینافازشون معلوم نی خودتو درگیرشون نکن :| 
فقط به سمت جلو حرکت کن هنرمند ^__^ 
پاسخ:
ساچه ووو بابا شرمنده نکن دیه^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی