(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

دو تا خسته:)

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۲۸ ب.ظ

والدینمون خونه نیست:)

گشنمونه:)

ما دو تا بی ارزه نیستیم که هیچی بلد نباشیم بپزیم:)

ما خیلی ام با ارزه ایم:)

منتها من خسته:)

امیر از من خسته تر:)

اکسپلور اینستا عم پر عکس غذا:)

 از دیروز تمام وعده های غذاییمو بستنی خوردم:)

معدم یخ بسته:)

خدایا من میدونم بنده ی بدی ام منتها این حجم از عذاب الهی ام دیگه حقم نی:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

خوب،خسته نباشید....

غذاسفارش بدید،اگربرای اون خسته نیستید...
پاسخ:
نه دیگه مامانم اومد غذا آورد:)
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۵۵ آقای سر به هوا ...
من دو روز خونه تنها بمونم قاعدتا از گشنگی خواهم مرد :|
تخم مرغ هم به زور بلدم درست کنم :))
پاسخ:
ما دو روز خونه تنها بمونیم خودمونو با شیر و کیک و بستنی سیر میکنیم:)
خونه تنها باشم اینفدر می خورم که بترکم :-P

من برم یجا دور
خدانگهدار :-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی