(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

از افتخارات نامبرده*__*

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ب.ظ

دیروز طی یک حماسه ی باشکوه خط چشم کشیدم*__*

برای اولین بار اینقدر خفن شد چون من هر موقع میام اینکارو کنم اینقدر داغون و مسخره و تابه تا میشه که کلن پاکش میکنم😐

آقا خلاصه هر کی اومد گفت واقعا خودت کشیدی؟مطمئنی کسی برات نکشیده؟

الانم خیلی پشیمونم باید ازش عکس میگرفتم میدادم اندازه دیوار پذیراییمون کاغذ دیواریش کنن بعد میزدم به پذیرایی هر مهمونی میومد میگفتم ببین  این کار منه ها😂😂

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۱
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۵)

تبریک:)
پاسخ:
سپاس😂
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۸ امید شریفی
سلام
وبلاگ خوبی دارید. به منم سر بزنید
پاسخ:
ممنون.حتما
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۶ مریــــ ـــــم
در زمان های قدیم مریم عاشف خط چشم بود
اما اکنون دیگر هیچ برایش ارزش ندارم
مریم بابت این موفقیت بزرگ تبیک میگه بهت
:)
پاسخ:
سپاس مریم♡
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۵۴ زِدْ عِِـچْ آرْ …
احسنت فرزندم
پاسخ:
^__^
سلام 
داخل چشم یا پشت چشم ؟ 
من عاشق پشت چشمم ولی بلد نیستم 
پاسخ:
من چشمام حساسه داخل بکشم تا سه روز عین آبشار از چشمام آب میاد برا همین بیرون چشم*__*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی