(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

اپیزود بارون://

پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۲ ق.ظ

اپیزود اول:دیشب رفتیم عروسی دختر عموی دختر خاله ی نامبرده برعکس ذوقی که داشتیم خیلی عروسی مزخرفی بود به هیچ کدوممون خوش نگذشت البته بد هم نگذشت:)

اپیزود دوم:دختر خالم اومده خونه مامانبزرگم که پیش من باشه امشب رفته بودن دکتر منو دختر خاله خونه تنها موندیم به من میگه فاطی اگه در زدن بیا در و باز نکنیم به دلم افتاده مهمون میاد منم در جواب بهش گفتم این موقع شب اومدن فقط کار مایکله(مایکل اسم رمزی یکی از پسرخاله هام بین خودمونه) اصلا دو دقیقه نگذشته آیفون زنگ زد دختر خالم جواب داد بعد از گذاشتن گوشی با گفتن عبارت خود ناکسشه فرضیه ام رو تایید کرد😂😂

حالا ما عین چی خندمون گرفته بود این مایکل هم اومد یه حرفی بزنه گفت شما دو تا مشکوکید یعنی یه طوری زدیم زیر خنده که در سال اخیر نزده بودم(البته که برای شما خنده دار نیست ولی اگه ببینید دو نفر با نیش باز نگاتون میکنن بعد به هم نگا میکنن مشکوک میشید دیگه)

اپیزود سوم:جی جی و خلسه یه دیس دادن برای تتلو یعنی دلم خنک شده اساسی (اشاره شود نامبرده طرفدار این دو تن نیست ولی خب این قضیه فرق داره)

اپیزود چهارم:آهنگ جدید امیرعباس گلاب چرا اینقدددررر خوبه://چراااااا:/// تو فکرم چجوری ازش خاستگاری کنم که شوک نشه جواب رد بده:)حالا علی الحساب شما این آهنگه رو دوماد آینده حساب کنید^___^

اپیزود پنجم:فک کنم وقتی برگردم تهران مامانم اینا نشناسنم از بس که هر چی میخورم  مامان بزرگم میگه چیزی نخوردی که خلاصه تا دو برابرشو نخورم راضی نمیشه در نهایت پنج شیش کیلو اضافه نکنم صلوات-__-


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۲
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

۱۲ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۲۰ نوید شریفی
انشاالله همیشه زندگی پر از شادی داشته‌ باشی
پاسخ:
ممنون
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۴۰ زِدْ عِِـچْ آرْ …
واقعا مامان بزرگا چرا اینجورین؟ 
تا آدمو نپوکونن راضی نمی شن
داغِ دلم تازه شد
پاسخ:
با این حال کافیه بهشون بگی گشنه ای ردیف ردیف برات غذا و خوراکی حاظر میکنن^___^
۱۲ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۱۴ مریــــ ـــــم
عصن روایت داریم از نظر مامان بزرگا بهترین نوه اونی هست که بیشتر میخوره
:)))
پاسخ:
احسنت دقیقا همینطوره-__*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی