(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

بهترین من تولدت مبارک^__^

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۵۴ ق.ظ

چهارده همین سال زندگیم نسبت به بقیه سالا از کیفیت خیلی بهتری برخوردار بود خودم کامل اینو حس کردم اینکه رفتارای عاقلانه تری داشتم تونستم آدمای اشتباه زندگیم و کنار بزارم و قشنگ ترینش این بود که تونستم به تعداد قابل توجهی از آرزو های کوچیک و بزرگم برسم از این بابت خیلی خیلی از خدا ممنونم.

چهارده سالگی شادتر زندگی کردم تقریبا هربار خواستم از حال و حوام بنویسم اینو احساس کردم هیچ تفاوتی با روزای دیگه نداره همون خوشحال همیشگی^__^

چهارده سالگیم صرفا یک عدد یا سال نبود یک دوره بود برای شناخت خودم. تو این دوره فاطین درونم و بهتر شناختم دروغ چرا عاشقش شدم بدجور💚

البته بگم این چیزی که میگم دوست داشتن خود با خودشیفتگی فرق داره😉

و از همه مهمتر تو چهارده سالگیم تونستم خجالت و کنار بزارم و برم سمت علاقم ایشالا که نتیجه خوبی داشته باشه^___^

یگانه فاطین عالم تولد خیلی خیلی مبارک🎁🎂🎊🎉 

در نهایت پونزدهمین سال زندگیم تموم شد و من الان رسما یک فاطین پونزده سالم با اراده ای قوی تر برای رسیدن به هدف😊

.

.

. این آهنگ پایینی عه هم قشنگ بیانگر احساسات و حرفای خودمه نسبت به خودم اصلا انگار ذهن منو خوندن این آهنگ ساختن خیلی حس خوبی میگیرم ازش😻



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۶
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

تولدت مبارک طراح من ^____^ 
پاسخ:
مرسی مهندس^__^
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۱ آندرومدا :)
تولدت مبآآآرک ؛)
پاسخ:
تچکر😊
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۱۳ زِدْ عِِـچْ آرْ …
تولدت مبآرک‌^•^
پاسخ:
سپاس^__^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی