(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

فراموشی:)

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۷ ب.ظ

مامانم میگه ولی وقتی برگشتی خونه رو خالی میکنم دوستاتو دعوت کن و من اینطوری ام که فکر میکنی اینا واقعا منو یادشون میمونه؟ درسته منم دلم نمیخواد فراموش بشم ولی خب دوستان این بخش غیر قابل انکار زندگیه حداقل راجب نود درصد روابط‌من که اینطوریه:/

آدم یه هفته نیست ولی رفتاراشون عوض میشه چه برسه به...

 

پ.ن:الان دارم فکر میکنم واقعا این چهارتا خط ارزش پست شدن داشت؟

پ.ن۲:بله من ترس از فراموش شدن دارم و ترکیب این قضیه با گیر افتادن بین آدم های کم حافظه اصلا چیز جالبی نیست

پ.ن۳:پسر الان جدی جدی میزنم زیر گریه،واقعا اگه منو یادشون بره یا باهام سرد شن چی،هرچند میدونم که میشن:/

پ.۴:این دیگه واقعا خیلی بی ربط به همه چیزه ولی خدا شاهده فقط با وعده 'دوست پسر برازنده'ای که زهرا بهم داده دارم دووم میارم :|||||

حالا اینم نمی خواستم بگم ولی دیگه به حدی از خستگی رسیدم که میخوام با اولین خاستگار درس رو ول کنم و برم منتها خب کو خاستگار واقعا:((((

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۴)

بجز قسمت خواستگار و دوست پسر برازنده، درد مشترکیم

پاسخ:
و این درد مشترک درمانی ام داره عایا؟
۲۵ بهمن ۹۸ ، ۱۴:۵۲ زری الیزابت

D: 

پاسخ:
می خند؟
خداشاهده اگه دوست پسر برازنده رو پیدا نکنم سر این چند ماه عمرم که درس حروم شد انتقام‌میگیرم ازت تا تو باشی وعده های پوچ به ملت ندی:||||
۲۶ بهمن ۹۸ ، ۱۳:۳۷ زری الیزابت

می‌تونم نامزد انتخابات بشم و به همه وعده دوست پسر برازنده بدم. در این صورت صد در صد برندهٔ انتخابات خودمم D: 

میگن از دل برود هر آنکه از دیده رود 

دوستای منم همین جورین اما بنظرم ادمی که برات ارزش قائل نمیشه رو فراموش کنی و فراموشت کنه بهتره 

اولین خواستگار نه اولین خواستگار درست و حسابی نه هر ادمی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی