(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

عصیان

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۹ ب.ظ

آقا امروز که بعد دو هفته با طرف کلاس داشتیم سر قضایای پیش اومده سر کلاس ما کلی جیغ و داد زد و شدید بغضش گرفت و در کل خیییلی ناراحت و عصبی بود.

من نمی دونم کی اینقدر پلید شدم ولی با تک تک سلول های بدنم از اینکه اینقدر ناراحت و در عذابه خوشحال شدم واقعا خوشحال شدم قشنگ اتفاقای پارسال داره تکرار میشه ولی این دفعه اونی که چشماش اشکیه خانوم آ استwink

همین دیگه واقعا حالم خوبه امروز:)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۵)

ما هم یه خانم آ داشتیم دبیر شیمی بود 

حسابی سر کلاس ما گریه کرد پارسال....

پاسخ:
خانوم آ شما خوب بود؟یعنی منظورم اینه اون گریه کرد شما دلتون سوخت یا شما به گریه اش انداختین
چون خانوم آ رو ما خودمون به گریه انداختیم و برا همین دلم خنک شده

ما هم یه خانم آ داشتیم دبیر شیمی بود 

حسابی سر کلاس ما گریه کرد پارسال....

چی شیرین تر از انتقامه؟

پاسخ:
به خدا هیچی:)

ما بخاطر نفهمیدن اون جزوه 500 صفحه ایش و گندی که تو امتحانش زدیم و غر غر های بعد امتحانمون دیدیم داره گریه میکنه ...

پاسخ:
ببین واقعا اولین باره همچین چیزی رو می شنوم خوش به حالت که از نزدیک همچین اتفاق نادری رو دیدی

:)

بدبخت یه دل سیر گریه کرد بعد دوباره شروع کرد اشکالامون رو توصیح داد :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی