(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

بعد چهار سال بالاخره

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۵ ب.ظ

اینستام رو دی اکتیو کردم چون به این نتیجه رسیدم با این حجم انبوه کاری که رو سرم ریخته زیادی باعث وقت تلف کنیم میشه

امروز بعد چهار سال بدون اینستا زندگی کردم و یکی منو از برق بکشه تا حماسیش نکردم:|

راستشو بخواین اونقدر اذیت نشدم فقط یکم اعصابم خورد بود چون طبق عادت هی میومدم پای گوشیم بعد یادم میوفتاد که من کاری باهاش ندارم دوباره برمیگشتم سر کارم ولی اونطوری که دلم بخواد اینستا رو باز کنم یه چرخی توش بزنم اصلننننن!!

نمیدونم تا کی قراره دی اکتیو بمونم

ولی دوست دارم اگه تونستم دووم بیارم حداقل تا پایان امتحانای ترم:دی)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۹
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

۱۹ آذر ۹۷ ، ۲۳:۲۷ راهی به سوی نور
سلام
یعنی شما الان به روزه که پاکید!:)تبریک می گم
پاسخ:
ممنون*_*
تبریک
پاسخ:
تشکر
۲۰ آذر ۹۷ ، ۱۶:۱۶ ابوالفضل ...
من فقط به تلگرام اعتیاد دارم 😔
پاسخ:
ولی اعتیاد اعتیاده:دی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی