(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

خیاطی

يكشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۰ ب.ظ

بابا خانوم آ خیلی خفنه

اینکه دو برابر سن من فقط تو این کار بوده،فوق حرفه ای و دقیقه،هر روز برای تدریس خصوصی و دانشگاه بهش زنگ میزنن ،از عالم و آدم متخصص هرکی میشناسم معتقده خانوم آ عالی ترینه و براشون حکم استادو داره و و و 

حالا یه همچین آدم خفنی جلوی دو تا معلم تخصصی و عمه بچه ها وایسا و با یه تاکید خاصی بگه :این دوختش فوق العاده عالی و تمیزه خیلی ام سرعتش بالاست من واقعا تعجب میکنم با این سنش چجوری میتونه اینطوری باشه'

قاعدتا وقتی این اتفاق میوفته آدم باید از خر کیفی منفجر شه

ولی چه اتفاقی میوفته که من نه تنها شاد نیستم بلکه حس کسایی رو دارم که کله شونو گرفتن زیر آب و دارن خفه میشن؟

خانوم آ یهویی گفت چون تو اینقدر سطحت بالاست یه چیزی رو بدوز که هم از برای بچه ها تخصصی تره باشه هم بفرستیم برا جشن واره

بعد همون لحظه یکی از بچه ها اومد یه طرحی انداخت وسط (قذا،غذا؟قضا؟ و قدر و نگاه کن تروخدا)یهویی چشماش برق زد گفت اینو میدوزی منم که اصلن برق گرفته بودتم عین یه بی مغز تمام عیار قبول کردم و از اون لحظه سه تا معلم دور هم جمع گشتند تا ببیند الگو سازی این مدل چه شکلیه،یعنی میخوام بگم تا این حد سخته که 6 ساعت روش وقت گذاشتن ولی هنوز مطمئن نیستن اونم اون آدمای به اون متخصصی خلاصه که از خدا برای من طلب رحم کنید:|

پ.ن:ولی خب  قسمت خوب ماجراش اینه که سر این لباسه قراره یه چیزایی مثل آستر کشی رو که درسمون نیست یاد بگیرم از این نظر به نفع من

بعد از یه ور دیگه ام فک کنید من بتونم تو جشنواره رتبه بیارم میدونید چقدر برام خوب میشه؟؟

خلاصه به شب بیداری ها سلامی دوباره باید کرد....!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۸
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۴)

۱۸ آذر ۹۷ ، ۲۰:۲۰ زری الیزابت
تبریک می‍‌‎گم حاج خانوم

سلام
پاسخ:
الان تو مرحله تسلیتیم ولی 
اگه نتیجش خوب شد بیا تبریک بگو:/

سلام:)
۱۸ آذر ۹۷ ، ۲۰:۲۵ زری الیزابت
من الان گفتم دیگه حال ندارم بیام بعدا بگم . فعلا همینو از ما پذیرا باش
پاسخ:
عاشق همین تفاوتتم:)
۱۸ آذر ۹۷ ، ۲۰:۳۸ ابوالفضل ...
مطمئنم خیلی هم خوب می‌شه نتیجه‌ی کارت ولی حتی اگر باب میلت هم نشد باز کلی پیشرفت کردی و این از همه چیز مهم‌تره.
پاسخ:
اره خب اینم هست:/
۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۵:۲۷ زری الیزابت
D:
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی