(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

خزعبل نویس

دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ب.ظ

الان دقیقا همونجایی وایسادم که کارا داره به بهترین نحو پیش میره و کمکم قابلیت مغرور شدنم فعال میشه:|

امتحان تاریخ میانترممو شدم نوزده و هفتاد و پنج،یعنی اگه یه بیست پنج صدم ناقابل گرفته بودم به نوبه خودم الان حماسه سازی کرده بودم:دی)


Because no matter how my life has changed


I keep on looking back on better days

یه قسمت از آهنگ better now که خیلی باهاش همزاد پنداری میکنم-__-

الانم سیستمم به کار کار تا آخر هفته تغییر کرده قشنگ کل هفته خودمو پاره میکنم بعد یه نصفه روز از آخر هفته صفا باشد و تفریح باشد و این داستانا:دی)

برای ده سال آینده تصمیم دارم موهام همینطوری کوتاه بمون،

اه چقدر خزعبل گفتم:|



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۸
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

خوبه خیلییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی