(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

داستان زندگی

پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۲۲ ب.ظ
همسایه نذری ،آش شله مشدی داشت میداد و بابا اینقدر خوشحال شد
مدام تکرار میکرد که نمیدونه چه کاری خیری کرده که پاداشش این بود:|
نتیجه اخلاقی :وقتی تو خانواده ای متشکل از شرق و غرب ایران زندگی میکند هر لحظه ممکنه با یه ویژگی منحصر به فرد مردمان اون خطه آشنا بشید مثلن اینکه آش شله برای یه مشهدی ساکن تهران میتونه حکم پیدا شدن یک همشهری در غربت ترین جای دنیا رو داشته باشه:دی)
دیروز به هاجر گفتم باید سرانه مصرف آش رشته رو از یک روز درمیون به دو هفته یه بار برسونم که یهو یدونه ازین ون جالبا جلومون سبز شد و دیدم جهنم از فردا مقاومت رو شروع میکنم امروز آش بخوریم،تازه هاجر نصف آششم داد به من:)
بعد رفتیم باغ کتاب بر خلاف اینکه تو گوگل زده بود بازه،تعطیل بود حقیقتن ماعم از خلوتی اونجا استفاده کردیم کلی آهنگ چرند پرنت گذاشتیم و رو پله ها رقصیدیم:/
پارسال مداد رنگی پلی کروم سی و شیش رنگ دویست و شصد و خورده ای بود امسال دوازده رنگش این قیمته و داستان اونجا دردناک میشه که من باید یکشنبه با مداد رنگی برم سر کلاس:|
چند ساله که دارم پولامو بس انداز میکنم و حقیقتن اصلن فکر نمیکردم روز مبادا وجود داشته باشه و خب من به چشم خویشتن دیدم که پول هام میرود:(
میتونم بندازم گردن والدینم ولی حقیقتن اصلن دلم نمیخواد اینکارو کنم:دی)
راستی من به این نتیجه رسیدم که الان واقعا دارم دوران خوبی رو میگذرونم و بیست سال دیگه علارقم تمام مشکلاتی که الان هست اما بازم دلم برای این روزا تنگ میشه:)
راستی برای واحد لباس بچه دارم یدونه شلوارک،ازین شلوارک کلاسیکای انگلیسی میدوزم که میخوام بدم به نوه ام،و اگه شماعم عین تمام کسایی که این حرفو شنیدید میخواد بپرسید چرا به بچه ات نمیدیش؟باید بگم دوست دارم به نوه ام بدمش:دی)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۱۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۵:۴۲ زری الیزابت
یدونه‌م واسه نوهٔٔ من بدوز میام می‌گیرم ازت ~.~
پاسخ:
باشه^^
۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۷:۰۳ زری الیزابت
هشتگ چگونه از دوستان خود سوء استفاده کنیم
پاسخ:
یه کف دست شلوارک که دیگه سو استفاده نی:دی)
۱۷ آبان ۹۷ ، ۱۸:۱۹ زری الیزابت
عررررررررر

از ذوق دست به تولید اصوات عجیب و غریب می‌زند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی