(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

اولین نذری

جمعه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۳ ب.ظ

من از نذری دادن خیلی خوشم میاد ولی درواقع ما هیچوقت نذری ندادیم:|

دلیل خاصی ام نداره شاید چون بیشتر مواقع تو مناسبتا سفر بودیم یا سرمون شلوغ بوده یا هرچی:/

امسالم خیلیا گفتن که نذری رو بدید نیازمندا و فلان و بیسار ولی هاجر یه حرف جالبی زد گفت 'پول خودشونه هرکاری بخوان میتونن باهاش بکنن

و من فکر میکنم جدای ازین موضوع واقعا نذری دست اون کسی که نیازمنده ام میرسه،باور کنید میرسه:)

حالا جدای ازین قضیه داشتم از علاقم نسبت به نذری دادن سخن میپروراندم○__○

شب عاشورا که داشتم میخوابیدم همش تو فکرم هوس شله زرد بود و تنها کسی ام که میخواستم بهش بدم از شله زردا همسایمون بود که میخواستم شله زردو بریزم تو ظرفشون که دستمه

بعد صب عاشورا شد من همینطوری که شله زرد میساختم آدمای بیشتری اومدن تو ذهنم،همسایه بغلی،سرایه دار،نگهبان ،فلانیا و..

ظرف یه بار مصرفم نداشتیم شله زردا حاظر شد من ریختم تو ظرف دیدم که زکی این فقط شد دو تا پیاله با بشقاب همسایه:|

،'درواقع قضیه نذری زیاد برام جدی نبود که حالا از کم اومدنش ناراحت باشم

بعد دیگه همینطوری که داشتم برا مامانم تعریف میکردم گفت که به بابام بگم ظرف یه بار مصرف بگیره منم اینکارو کردم خودمم نشستم یه بار دیگه شله زرد پختم

پدر آمد منم دیگه کارم تمو شده بود ریختمشون تو ظرف و تزیین و خنک شدن و تحویل به همسایه البته خیلی کم بود در حد 8 تا بشقاب که دو تاشم موند:دی

خلاصه یه یه رب بعد یکی از همسایه هامون زنگ زد گوشی بابام و تعریف و تمجید'البته امیدوارم الکی اینکارو نکرده باشه ولی حتی اگه الکی ام باشه منکه خر ذوق شدم*__*

بعد من از شله زرد سری اول خورده بودم فقط برام جای تعجب داشت از چی داره تعریف میکنه اینکه معمولیه کاملن

تا اینکه امروز از سری دوم خوردم دیدم که بعللهه جللل خالق اینو من درست کردم؟؟چقدرر خوب شده بیا ازت تشکر کنم خودم

نمیدونم شاید طعمش بخاطر نیتش بوده یا هرچی خلاصه که ثبت شه خاطره اولین نذری^__^

پ.ن:راستشو بخواین من از تزیین کردن غذا متنفرم و فکر میکنم کاری تباه تر از این وجود نداره اصلن،یعنی فقط باید میدید چه تزیین افتصاحی کردم😂

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۳۰
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی