(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

روز من

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۲ ب.ظ

  1. فکر کنم این روزا هممون متوجه جو سنگین و سکوت بلاگستان شدیم و شاید حتی خودمون هم جزو اون جمع مسکوت باشیم! حالا اگه با من و فری (کلیک) همراه بشید، میخوایم که یکمی این جو رو تغییر بدیم! البته امیدواریم که موثر باشه! برای همین از روز شنبه به فکر برگزاری یه چالش بودیم. خیلی فکر کردیم تا اینکه قرار شد به پیشنهاد من که پریشب داده شد، یه چالش با عنوان روزِ من برگزار کنیم! حالا این چالش چجوریه؟ الان براتون میگم! شما باید از ساعت دوازده یا همون 00:00 خودمون و شروع یک روز جدید تا پایان اون روز یعنی ساعت 00:00 روز بعد تمام کارایی که کردین رو بنویسید. اینکار رو میکنیم تا یکم به خودمون برگردیم و ببینیم چه کارایی رو تو یک روز انجام میدیم و یا چقدر زمانمون رو هدر میدیم! 

پ.ن1: لطفا اعلام کنید که شرکت میکنید یا نه، که بدونم اصن از چالش استقبال میشه یا نه بیخیالش شم! 

پ.ن2: این پست رو ثابت میکنم و هرکی که پست بذاره اینجا لینکشو میذارم.

پ.ن3: اگه دلتون خواست از دوستاتون هم دعوت کنید شرکت کنن.

با تچکر^^

پ.ن4: راستی یادتون نره توی پستتون حتما ذکر کنید که چه روزی، ینی چه تاریخی، رو نوشتید.

مستر صفری(کلیک)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۳۰
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۴)

من هستم:)
پاسخ:
خیلی ام خوب
من سعى میکنم باشم اما قول نمیدم ، هر روزى رو که بخوایم میتونیم یا شما اون روزو مشخص میکنید ؟!:
پاسخ:
اولن که ممنون^^
دوما نه هر روزی که خودت خواستی:)
@آبان 
هر روزی رو که خودت خواستی میتونی بنویسی :)
من هستم
پاسخ:
خیلی ام خوب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی