(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

عید قربان

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۴ ب.ظ

من هیچوقت نتونستم صحنه قربونی کردن ببینم هیچوقت

کسایی که گوسفند قربونی میکنن و گوشتش رو میدن به آشنایانشون که تمکن مالی دارن که کلن به نظر من به کاهدون زدن:البته ببخشیدا:دی)

اما خب کسایی هستن که گوشت قربونی رو به نیازمندا میدن(من به شخصه ندیدم البته فقط دارم حدس میزنم) خواهشم ازشون اینه که یا بیخیال اون گوسفند بنده خدا شن و امسال سایر اقلام ضروری رو کمک کن یا نهایتن گوسفند رو توی همون کشتار گاه قربونی کنن بدتری صحنه ای که من همیشه بعد عید قربان یادمه صحنه رد خون روی خیابون و جوب آبهایی که  رنگ آبشون قرمز شده

اگر میخواید کار نیکی انجام بدید شهر رو به نمادی از مرگ تبدیل نکنید.ممنون:)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۹
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی