(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

امید

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ب.ظ

نمیدونم این حال خوب از کجا میاد وسط این همه دلیل منطقی برای بد بودن

شبکه های اجتماعی رو که باز میکنی بی نهایت صفحه برات باز میشه پر از غر و نا امیدی و انرژی منفی از حال این روزا

حقیقتش من تا میفهمم بحث راجب این چیزاست رد میکنم میره

نمیخونم ،نمیشنوم

یا بهتر بگم ما تصمیم گرفتیم نخونیم،نشنویم

ما هنوز امید داریم

همونی که آدم باهاش زندست:)

همه یا دارن میرن یا میخوان برن و نمیتونن

حقیقتش من تا همین چند ماه پیش کک رفتن تو جون افتاده بود الان ولی الان نه

دقیقن تو بدترین روزای مملکت ،دیگه نمیخوام برم

همین چند ماه پیش بهم ثابت شد زندگی کوتاه تر از اونیه که آدم بخواد حسرت دیدن عزیزاشو داشته باشه

خونه ی آدم اون جاست که دلش خوش باشه و من همینجا دلم خوشه دقیقن تو بدترین روزای ممکن:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۵۲ محمدحسین کتابی
سلام ، خسته نباشید ، وبلاگ خوبی دارید ، یه گروهی توی ایتا داریم از بچه های بیان که خوشحال می شیم شما هم بیایید اونجا
نباید انتظار داشت که همیشه خوبی ها و قشنگی ها رو نوشت . بعضی ها با نوشتن همین ناراحتی هاشون آروم میشن . هر چی تو دلشون هست رو مینویسن :)
پاسخ:
حقیقتش منم همچین انتظاری ندارم خودمم وقتی ناراحتم مینویسم
من نمیتونم کسیو مجبور کنم ننویسه چون بهم ربطی نداره ولی میتونم چیزلیی که خودم میدونمو میدونم تکرارش باعث میشه حالم بد شه رو نخونم:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی