(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

در کل

جمعه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۲۷ ب.ظ

تمام این غصه خوردنا،خسته بودنا،بی حوصله بودنا،بی اعصاب بودنا،شفته بودنا 

همه رو میخوام پشت ساعت 23:59 دقیقه امشب بزارم و برم

هفته ی سختی رو گذروندم به خودم حق میدم برای داشتن تمام موردای بالا به هر حال برای من اتفاق کمی نبوده و نیست ولی زندگی رو نمیشه متوقف کرد دروغ چرا اگه دلم بخواد گریه هم میکنم اما نباید از قبل از مردن از قافله جا بمونم

یه داغی رو دلم مونده که هیچوقت خوب نمیشه اما نباید بزارم داغ دوومی که رو دلم میمونه استفاده نکردن از فرصتام باشه

در کل از زهرا و آنه تمام کسایی که تو این مدت سعی کردن با حرفاشون آرومم کنن،بهم تسلیت گفتن و یا هر چیز دیگه واقعا ممنونم و عذر میخوام که این مدت اوقاتتون رو تلخ کردم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۱
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۵)

۲۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۳۹ زِدْ عِِـچْ آرْ …
بیا بغلت کنم:*
پاسخ:
دارم میام 
یک دو سه..^^
من هم اگر خواستی می تونم بغلت کنم ...
زندگی همینه . تسلیم نشو عزیز . تسلیم نشو ..
زندگی تلخیه دیگه . زندگی باهات بده باشه .
ولی تو با دوستات حداقل بد نباش .. باشه؟
پاسخ:
زندگی زیباست و زشتی های آن تقصیر ماست فک کنم؟
باشه^^
عزیزم :)
پاسخ:
^^♡
میدونی چقدر بهت مفتخرمممم قزییییی؟؟؟ ^_^ 

پاسخ:
به هر حال چندتا فری عزیزت داری که پیوسته در حال افتخار آفرینی باشه
همیشه سعی کن قوی باشی.
باعث افتخار منه اگر یکی ز دوستات باشم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی