(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

فک میکردم مرگ ماندانا شوخی بیش نیست حتی وقتی همه براش پیام تسلیت میفرستادن باور نمیکردم

امروز رفتم دم خونشون داییش مشکی پوشیده بود باهاش حرف زدیم

پرسیدیم ماندانا سالمه دیگه این چیزایی که راجبش میگن الکیه؟

گفت فوت کرده گفت تصادف کرده سرش خورده به جدول

گفت خونریزی مغزی کرده گفت تو آمبولانس تموم کرده

مانی قشنگم خواهر عزیز من واقعا رفته


هیچوقت فکر نمیکردم مشکی عزای بهترین دوستمو بپوشم موقعی که داشت میرفت از ایران میگفت بی خدافظی میرم وقتی بی خدافظی رفت بعدش کلی پشیمون شد لعنتی پس چرا بازم بیخدافظی رفتی؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۵
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۴)

تسلیت میگم!!!
پاسخ:
ممنونم
۱۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۰:۵۲ زِدْ عِِـچْ آرْ …
قوی باش
قول بده که قوی باشی
باشه؟ 
پاسخ:
چه قوی ای؟
من خودم به شخصه تموم شدم خدا به خانوادش صبر بده
خدا بیامرزه عزیز
امیدوارم غم آخرت باشه
پاسخ:
ممنونم

بازم تسلیت میگم..
پاسخ:
ممنونم واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی