(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

ایرباس

پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۳:۱۵ ب.ظ

شاید از موضوع فک کنید مطلب سیاسی که خب اصلن به قیافه من میخوره این حرفا؟؟

آقا من توی تمام این سال ها و بار ها که هواپیما سوار شدم فقط دوبار به تورم ایرباس خورده

دفعه  اول 13 سالم بود و از قضا اولین باری ام بود که تنها سوار میشدم و خود به خود دچار یه ریختگی پر جزئی بودم

اولش فک میکردم خب چیزی نی که عین همیشه سوار اتوبوس میشیم میریم تو هواپیما و بقیش که یهو گفتن وزیر بهداشت با هوا پیمای ما میاد!!منو میگی پرام ریخت فک میکردم وزیر بهداشت چه آدم مهمیه(اونموقع فک میکردم همه ی آدمای مشهور مهمن  الان راجب همه ی آدمای مشهور هیچ نظری ندارم)خلاصه جو امنیتی کردن به جا اینکه مارو سوار اتوبوس کنن رفتیم تو یه لوله ای که همه جاش با پارچه پوشونده شده بود و اصلن دید نداشت و مستقیم میرفت تو در هواپیما و من جو امنیتی رو که دیدم ،اهمیت وزیر بهداشت از نظرم دو برابر شد و دیگه فک میکردم لحظه های آخرمه و آمریکا این هواپیما رو باموشک میزنه و اینا

بله همینقدر احمق بودم:|

دفعه دومی که ایرباس سوار شدم همین امروز بود که با داداشم بودم و خیلی شکیل نشسته بودیم سر جامون که یهو دیدیم مهدی دارابی و اون یکی(خواننده های هوروش بند)دارن میان سمت ما  ما عم در کسری از ثانیه تصمیم گرفتیم اصلن به رومون نیاریم اینا کی ان و جوگیر نشیم تا از مغرور شدن هنرمندان این مرز و بودم جلو گیری کنیم(یه همچین بچه های مفیدی ایم) ولی خب اونا حتی نگامونم نکردن و ما بیش از پیش ضایع شدیم:|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۵:۲۷ محمد طاها حقیرابراهیم ابادی
باسلام ممنون ازمطلب خوبتون لطفا وبلاگ مرا هم دنبال کنید
۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۲۵ استاد بزرگ
کار خوبی کردین
همین ما ها به اینا رو دادیم دیگه فکر میکنن کین؟؟؟
:)
پاسخ:
فقط کاش منگا به ما میکردن که بفهمن اصلن عین خیالمون نی😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی