(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

#روزمرگی

پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۰۷ ب.ظ

گیج شدم اینقدر که امروز نزدیک بود خرمالو جای گوجه رنده کنم بشه املت.باشه فکر نمیکنم که خرمالو با تخم و مرغ و پنیر چه طعمی داشت شما ام فکر نکنید:/

خستگی به حد اعلاء رسیده شیش ساعت طول کشید تا مامانم بتونه بلندم کنه بریم بیرون

برگشتیم لباسی که خریده بودیم سوراخ داشت اونم دوتا !)مامانم رفت لباس و پس داد یکی دیگه ورداشت اومد خونه بعد من که خونه بودم در تمام طول این زمان حتی شلوارمو عوض نکرده بودم:)

مامان کتلت و آش دوغ و سالاد الویه پخت تموم شد من فقط سه تا تی شرت تا زدم گذاشتم تو کشو دست بزنید برای این سرعت عمل:|

هر هفته میگم من این پنجشنبه همه ی کارای هفته ی بعد و انجام میدم هر هفته ام تقریبا هیچ کاری نمی کنم و جالبیش اینجاست که وقت هم کم میارم چراا0__0

بابا داشت میرفت کرمانشاه بعد گفتن نیرو نیاز ندارن اونم راهشو کج کرد رفت مشهد پیش بابا بزرگم فک کن ساعت هفت عصر بلیط خرید ساعت ده شب فرودگاه بود :)من رسما آرزومه وقتی بزرگ شدم اینقدر آزاد باشم که هر موقع اراده کنم بتونم برم سفر

مامان فردا کامل سرکاره بابامونم که مسافرته فلذا اگر بچه های مردم بودن فردا رو اختصاص میدادن به خراب بازی ولی من چون بچه ی مردم نیستم میشینم عربی میخونم😭

میخواستم یه پست رمز دار بزارم ولی گفتم تو واسه کی اهمیت داری آخه؟؟/تهش هیشکی ازت رمز نمی خواد ضایع میشی

بعد خواستم یه پیام صوتی بفرستم منتها دیدم من خودمم حاظر به شنیدن اون صدا نیستم مردم که جای خود دارن-__-



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۵
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۶)

۲۵ آبان ۹۶ ، ۲۳:۲۱ زِدْ عِِـچْ آرْ …
تو بذار من خودم رمز میگرم😂
در وصفِ موردِ آخر من یه جملهٔ قصار دارم که میگه من حاضرم سرِ بریده شدهٔ خودمو ببینم اما صدایِ ضبط شدمو نشنوم
پاسخ:
مرسی که منو از این حس یتیمی تو بلاگ دراودی😐😂
جملت خیلی خوبه اینقدر که میخوام یه دزدی ادبی در موردش انجام بدم^^

سلام
جالب بود


راستش من همون بچه مردمم که مامانت بخاطر من سر کوفتت میزنه ....


:))
پاسخ:
مامانم سرکوفتم نمیزنه:)
من خودم سرکوفت میزنم که ملت از این موقعیتا چه استفاده ای میکنن اونوقت من باید بشینم عربی بخونم:/
راستی سلام
۲۵ آبان ۹۶ ، ۲۳:۲۴ محمد عـــــــرفان
شکسته نفسی میفرمایید.

پاسخ:
یاخداا یعنی بدتر از منم هست؟؟//
۲۵ آبان ۹۶ ، ۲۳:۳۱ محمد عـــــــرفان
مگه شما چی ویژگی هایی دارید که من از شما بدتر باشم؟
بعدشم دارم بهتون قوت قلب میدم(خخ)
کوچکترین عضو بیان من هستم.از وبلاگ ما دیدن فرمایید:computer24.blog.ir
پاسخ:
من نگفتم شما بدتری فقط حدس زدم بدتر از منم هست😕
بابت قوت قلب تچکز:)
۲۵ آبان ۹۶ ، ۲۳:۴۸ زِدْ عِِـچْ آرْ …
چون تویی موردی نداره
یدونه فاطین بیشتر نداریم که^^
پاسخ:
تا حالا هیچکس بهم نگفته بود چون فاطینی دزدی کن
شاد شدم^^
عربی چیزی نداره که خودتو اذیت میکنی بخون هر کجا اشکال داشتی بیا پیش خودم
پاسخ:
تشکر ولی خب خودتونم گفتین چیزی نداره پس قاعدتا مشکلی ام نیست:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی