(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

تپلی بابا

پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ب.ظ

دیروز خونه ی یکی از خاله هام رفتم رو ترازو و بعد دیدن افزایش وزن چشم گیرم فهمیدم نه تنها این زندگی دیگه زندگی نمیشه و گند خورد به آرمان های امام بلکه اینکه همه بهم میگفتن لاغر شدی دروغی بیش نبوده:)

قشنگ افسرده شدم گفتم چه کوفتی چه لاغری که اهل فامیل با گفتن عبارت قدت یه عالمه بلند شده اصلنم چاق نیستی مقادیری این درد رو تسکین دادند

در نهایت به این نتیجه رسیدم که من همینی ام که هستم پس به جای حرص خوردن برم بعد ماکارونی و بستنی آش دوغ بخورم والا^__^

اصلن به درک که چاق میشم غذا رو عشقه وااالا*__*

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۹
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

سلام
غذاچیزخوبیس
ولی ادم تااین شکم جاداره بایدبریزی توش
من عاشق غذاهای خوشمزه امم
من هم یکم چاق شدهم
این چاق شدن طبیعیه:)
پاسخ:
من چاق نیستم آقا تو پرم تو پر😂😂
واقعا غذا رو عشقه:)

پاسخ:
♡_♡
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۰ مریــــ ـــــم
غذا خوردن یکی از لذت هاای بزرگ دنیاست بنظرم
:)
پاسخ:
آرههههع واقعااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی