(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

تنبل نیستم:/

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۳ ق.ظ

من خدایی ازتون یه خواهش دارم لطفا این فکر غلط که هنرستانی ها تنبل اند و هنرستان فقط بخور و بخوابه رو از ذهنتون بیرون کنید که واقعا نیست .باور کنید هنرستانای فنی حرفه ای خوب معدل زیر نوزده و نیم رو ثبت نام نمیکنن بعد به نظرتون کسی که معدلش نوزده و نیمه تمبل محسوب میشه؟!!!!!!

این خیلی زشته که تا یکی میگه گرافیک می خونم میگیم خوش به حالت فقط نقاشی میکنید

تا میگه رشتم طراحی و دوخته میگن واااا مگه خیاطی خوندن میخواد 

همه این حرفا رو گفتم که بگم بالاخره تموم شد کارنامه رو هم گرفتیم و رشته مورد علاقمونم که طراحی و دوخت باشه ثبت نام کردیم البته نگید خیاطی چون قشنگ از اسمش معلومه طراحی که میشه طراحی لباس این چیزا و دوخت هم که معلومه چیه.

به امید خدا چند سال آینده صنعت مد و زخمی میکنم(آیکون خنده)

پیشاپیش عذر می خوام که مثل همه آرزوی دکتر و مهندس و وکیل شدن ندارم-__-

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۳۱
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۴)

۳۱ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۷ نویسه های یک پسرایرانی:))
من‌هم‌درهنرستان‌محصل‌بودم
ورشتم‌مکانیک‌خودروبود
وخیلی‌هم‌تئوریش‌سخت
بود،ولی‌معدلم‌شد۱۹
یکی‌ بهم‌گفت‌تنبل
آخه‌قطعه‌ماشین‌بازکردن‌کارداره
گفتم‌بیااین‌جعبه‌آچار،رادیاتوروبااواپراتور‌کولر
بازکن‌میخوام‌درستشون‌کنم،نتونست،بهش
گفتم‌لقمه‌اندازه‌دهنت‌برداریاعلی


اگه‌دوست‌داشتی‌یه‌سری‌به‌وب
بنده‌بزن۴تامطلب‌داخلش‌هست
که‌بتونن‌رضایتمندت‌کنن:)
پاسخ:
واقعا جواب اینجور آدما رو باید همینجوری داد"
خیلی رشته خوبیه و عالیه برای خانوم ها مخصوصا چون ظزیف کاری زیاد داره.

موفق باشی
پاسخ:
ممنونم*__*
آخر سر هم تو از منو صبا موفق تر میشی حالا ببین ^_^
پاسخ:
الان چی بهت بگم بگم ایشالا یا بگم نه اینطوری نیست😂
من عاشق طراحی لباسم یعنی عاشقشمااا یکی از اهداف ۲۷ سالگیمه
پاسخ:
من خودمم خیلی دوست دارم اینکه یه لباسی از جرقه اولی که تو ذهنت زده میشه تا طرحش و دوختش همش مال خودت باشه اصلا یه کیف دیگه داره یه جورایی من خیلی عاشق کارییم که توش خودت باید یه چیزی رو خلق کنی 😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی