(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

دریم لیست

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۴۰ ب.ظ

داریم پیج یه فروشگاه آنلاین رو نگا میکنیم ،من یه پلت سایه میبینم و میگم اینو میزارم تو ویش لیستم!!

سهی که قیمتشو میبینه اضافه میکنه:ولی من اینو میزارم تو دریم لیستم!!

دریم لیست 'واقعا واژه زیبایی نیست؟

تو این یک ساعتی که متوجه شدم دریم لیستم میتونه وجود داشته برای گزینه اولش یه سفر مالدیو در نظر گرفتم:/

..

تا شیش ماه آینده پنجشنبه جمعه در اختیار کلاسای موسسه ام و خب الان با دو تا بحران رو به رو ام

بحران اول:اگه اون کراش سابقم همکلاسیم باشه چی-___-

بحران دوم:اگه همشون پسر باشن چی؟

پی نوشت کنم من اساسا دچار جنس مخالف هراسی،پسر ندیدگی یا داستان دراوردن و منقلب شدنو و اینا نیستم ولی خب اینکه تو کلاس یه دوست دختر داشته باشم لازمه دیگه نه؟

اه

دو روزه یه کفش کمون کردم حال ندارم برم امتحانش کنم الانم با سهی به این نتیجه رسیدیم ایشالا پس فردا میریم:/

سه شنبه ام بر میگردم تهران و خب عادلانه نیست

آها راستی بحران سوم

استاد زیبام  میره عمل شه و خب اون چند هفته ای که نیست قراره با یه نفر دیگه کلاس زبانمو بگذرونم و من از اون طرف عین سگ میترسم-_-

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۰
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

۲۱ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۵۹ مهیار حریری

دریم لیست...

یه زمانی داشتم

الان ترغیب شدم بازم داشته باشم :دی

پاسخ:
یعنی مثلا اینقدر خفن شدید که به چیز میزای داخل لیست رسیدید
یا
اونا اینقدر دور شدن که کلن بیخیال لیست شدید؟
۲۳ مرداد ۹۸ ، ۲۰:۳۶ مهیار حریری

به بخشیش رسیدم و به بخشی دیگه نه، مثلا :

میخواستم یکی از دانشگاهای تهران قبول شم که شدم

میخواستم قاضی شم که گامشو برداشتم ولی نشد که بشه !

پاسخ:
به نظرم همینکه به بخشیش رسیدین خودش خیلی خوبه:دی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی