(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

من واقعی!!

يكشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۶:۵۱ ق.ظ

امسال خیلی از کارامون گروهی شده بعد بچه هایی که فقط در حد همکلاسی بودن برام میشینن کنارم تا کارارو پیش ببریم و جالبش اینه که همشون بلا استثناء آخرش میگن'ما همیشه فکر میکردیم تو آدم آرومی هستی!!!

متاسفم که گند زدم تو تصورتون حالا بیاین گلوله کاغذی پرت کنیم به بقیه:|

من قرار بود اسطوره مقابله با اعتیاد باشم ولی خوب بیشتر شبیه یه خود فروخته شدم که روز سوم رفت اینستاشو نصب کرد:|

ولی اینقدر کم استفاده میکنم ازش اصلن باور ناپذیره این زمان از من:/


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۵
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

۲۵ آذر ۹۷ ، ۱۵:۲۶ ابوالفضل ...
این ترک کردنای یهویی اثر نداره!
پاسخ:
ن خدایی تاثیر صد در صدی نداشت ولی پنجاه درصدم خوبه حالا:دی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی