(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

من چجوری ام؟

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ق.ظ

خب حقیقتا نمیخوام باور کنم که یکی بی دلیل از من بدش بیادم،چون خودمم واقعا اینطوری نیستم

ولی اون دختره یه بار علنن گفت از کسی بدش میاد زهرشو بهش میریزه و ریخت:|

منم میتونستم جوابشو به بدترین شکل بدم ولی اگه اینکارو میکردم دیگه با خودش چه فرقی داشتم؟

حقیقتش اینقدر ناراحت شدم ازین قضیه که بعدا گریه کردم و فک کردم شاید بدترین انتقام این باشه که هیچوقت بخاطر بدی که در حقم کرد نبخشمش:(

.

گروهمون بخاطر اون معلم روانی گریه میکرد(اشاره کنم اون زنه استادم هست و بیچاره دانشجوهاش) بعد من بی تفاوت نشسته بودم و حتی ناراحتم نبودم ،هرچقدرم بهشون گفتم بابا دفعه اولش نیست که دو ساله هر جلسه همینکارو داره میکنه دیگه ناراحتی نداره،بهم گفتن دهنمو ببندم!!

.

اگه تور پر نشه آخر هفته قراره با یه کوله برم مسافرت و این مسافرته قراره اولین مسافرتی باشه که تنهایی با دوستام میرم،البته اگه دوستان بجنبن!!

.

به نظرتون من چجور آدمی ام؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

تو رو نمیدونم.ولی اون فاجعه س.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی