(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

زندگی ایده آل من

پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۳۱ ب.ظ
فاطین ایده آل من میز کارش جلوی پنجره است و هر چند ساعت یه بار لیوان بزرگ قهوه شو پر میکنه میزاره کنار دستش،و موهاش مدل لئونیه(به جز چتری البته)
اما فاطین واقعی هیچی رو به اندازه قهوه و نسکافه زهر مار نمیدونه!!
از وقتی یکی از همسایه هاشون داشت راجب حرکتی که تو فاطین تو اتاقش میزنه صحبت میکرد حتی دیگه پرده ام نمیکشه:|
و خب با اینکه دلش داره برای موهای کوتاه اون مدلی قنج میره اما استرس اینکه زیر شال چطوری وای میسته یا اگه نتونه موهاشو جمع کنه چه بلایی سرش میاد،نزاشته به سمت آرایشگاه برع:|
در واقع من اصلن برام مهم نی که موهام حیفه و اینا خیالم ازون دو تا موضوع راحت شه میرم میزنم،تنوع خیلی قشنگ تر از موهای یه دست بلند بی هدفه:|
خلاصه
هفته ی پیش این موقع سورپرایز تولد ریحون بود،شبم چون خانواده هاجر مسافرت بودن منو ریحون رفتیم خونه هاجر و کلی قزعبل بازی دراوردیم:|
شهری جدیدی که دوسش دارم نیویورکه:(
و اینکه وقتی از رویاهام گفتم که دیحون بهم گفت تا حالا کسی بهت گفته 'آناناس؟' من خوشال شدم چون آناناس دوست دارم
با اینکه بقیه فکر میکنن خیلی بلند پروازیه و این صوبتا ولی من حتی باورم نمیتونه بشه یک درصد این اتفاقا نیوفته:دی)
دیگه امروز پیتزا درست کردیم با خمیر ببری،کلی خاطرات بچگیم برام زنده شد
از یه فروشگاه آنلاین خرید کردم و فروشنده وسط انجام کارای ارسال به جای اینکه ادامه ی کارارو انجام بده پیله کرده بود محصولات جدیدشو بهم معرفی کنه
و محصولات جدیدش چی بود؟
عناب در طعم های مختلف:!!!!
جدن جدا ازینکه اصلن نمیدونم عناب چیه به نظر احتمالن چیز جالبی ام نی
محیط زیست درس فوق مزخرفیه جدن،بعد یه جا درس وارد جزیره هرمز میشد،آقا من اینقدر با شوق پریدم وسط که از چیزای هرمز تعریف کنم،معلمه حتی 10 ثانیه ام سر اون قضیه هرمز نموند:|
جدن یه بار من از یه تیکه درس خوشم اومد مرسی که گند زدی توش
ولی ازینکه فهمیدم معلممون جنوبیه خوشال شدم و واقعنم نمیدونم چرا؟؟)
کاش یکی دست منو بگیره ببره شمال یا اردبیل *_*
اگه والدینم راضی شن چهارشنبه هفته بعد نرم مدرسه که عمرن بشن،میرفتم اردبیل
راستی شگفت انگیزان دو رو دیدم،خعلی باحال بود
متاسفم اینو میگم،ولی معلم دینیمون یه عوضی متحرکه:(

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۳
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی