(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

بعضی کارایی که دلم میخواد انجام بدم

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۳۲ ب.ظ

بالاخره یه روز ترس از انتظار زیادو کنار میزارم و لپه میزارم برای پختن بعد کوفته تبریزی میسازم و به این هوس چند هفته ای پایان میدم:|

یه روز وسط خیابون داد میزنم ، بانوان غیور ایرانی،به والله قسم موی بلوند به نژاد ما نمیاد کوتاه بیاین تروخدا:(

و بعدم اعلامیه هایی در سطح شهر میزنم مبنی بر اینکه،کاشت ناخن و بدتر،بلند کردن ناخون طبیعی بسیار زشت است لذا بانوانی که ناخن هایی به سان چنگک دارند به دلیل زشت کردن محیط شهری و سلیقه افتضاحشان به کوتاه کردن چنگکها و مقدار قابل توجهی وجه رایج مملکت ،جریمه میشنود:D

البته قبل از اینکه این دو تا مورد آخر انجام بدم به خودم یادآوری میکنم سلیقه مردم به من ربط نداره و بعدشم از انجام اینکارا منصرف میشم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۲
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

واقعا کوفته جاى کنار گذاشتن این ترس رو داره 
واقعا چه جذابیتى میتونه داشته باشه دستاشون شبیه گودزیلا ها میشه !! و خیلى خیلى غیر طبیعى 
پاسخ:
نترس ویگه اینقدر هوسم زیاد شد از ترس کور شدن دست به کار شدم و ساختمش😂
تازه رو اون چنگکا نگین میچسبونن اندازه پاره آجر:|
:)
ولی من ناخن بلند رو دوست دارم خیلی :(
پاسخ:
میدونی من خودم دوست ندارم
ولی اگه پیش از حد بلند نباشه و کسی که میخواد بلند کن بره آرایشگاه بهش رسیدگی کنه و ازون حالت طبیعی ژولی پولی درش بیاره ،خب چه اشکالی داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی