(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

نکنید با من اینکارارو

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۰۳ ب.ظ

دیروز از جمعه زیبام داشتم تعریف میکردم که یهو آخر شب همش پوچ شد

ویدیو ای که ابی طرفداراش و سورپرایز کرد دیدید؟ رسما تیری بود تو قلب منم

اینقدر که گریه کردم باهاش بیشتر از ده بار نگاه کردم و هر سری ام اشکم درومد

ملت چرا اینقدرررر خوش شانسن واقعا؟!!!!!!!

حالا من دیشب خواب دیدم که منم جزو اون سورپرایز شنودگانم ولی قبل ضبط میفهمم و میرم سورپرایز بقیه رو خراب میکنم در آخر هم آقای ابی بجای اینکه بغلم کنه دعوام میکنه،خیلی شیک:|

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۷
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۴۴ زِدْ عِِـچْ آرْ …
من الانم پتانسیل اینو دارم که گریه کنم
پاسخ:
گریه کن گریه قشنگه:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی