(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

ترکیب سیمز با اهنگ  داریوش عالیه اصلن اونم 2 صب:/

این وسط حرف زدنم اومد و میخوام یه چیز بی ربط تعریف کنم

من با اینکه دخترم ولی هم استادیوم ازادی رفتم هم استخر سانس مردونه:دی

حالا چطوری؟؟

 در کودکی بخاطر یه سانحه ای که برادرم و پسر همسایه سر من انجام میارن دوالدینم مجبور میشن موهای منو پسرونه خیلی خیلی کوتاه بزنن و خب دقیقن تو اون دوره عاشق پسر بودن شدم  در نتیجه لباسامم همه پسرونه بود

پس من از دختر خانواده به پسر خانواده تغییر کاربری دادم و قیافمم اصلن قابل تشخیص نبود که دخترم

ا.ونجا بود که پدر خاطره های ماندگاری رو برای من ساخت دو سه بار بردم استادیوم ازادی البته اگه بگید بازی کیو کی نمیدونم ولی با اینکه بیشتر از ده سال گذشته کاملن نقشه استادیومو بلدم

استخرم خیلی حال داد منو مینداختن رو کول دایی خدابیامرز اونم شنا میکرد من حال میکردم نفری بعدی ای ام خود بابا بود که یادم نمیاد چه بازی باهام میکارد فقط یه چیزایی گنگی که کنار استخر نشستمو یادمه

خلاصه همین دیگه:دی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۶
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

۰۶ شهریور ۹۷ ، ۰۲:۳۱ دنیای کامپیوتر ...
دمتون گرم
پاسخ:
دم بابام گرم منکه کاری نکردم
واتتتتتت
چجورى رفتى استادیوم بازرسى بدنى داره :////
من سکوت من هیچ
پاسخ:
خب من خیلی بچه بودم قیافمم که کاملن پسرونه بود
نه جای شک میزاشت برا کسی و چون خیلی کوچیک بودم اصلن صفت و سخت نمیگشتن بهتر بگم منو کلن نمیگشتن:|
اون که دیگه استادیو.م رفتن حساب نمیشه :)))
پاسخ:
خیلی ام حساب میشه:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی