(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

نتیجه بی خوابی

يكشنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۲۵ ق.ظ

خب من حوصلم سر رفت زد به سرم بیاید همتون از دو تا غذاهایی که هیچوقت به رسمیت نشناختید بگید:دی

فقط قبلش بگم چندشم میشه و اینا نها،مثلن خیلیا از کله پاچه بدشون میاد ولی باور دارن که یه جور غذاست،منظورم غذاییه که فک میکنید غذا نیست(اگه فهمیدی پاسخگو باشید)

اون دو تا غذا از نظر من

کوکو سبزی _ خورشت لوبیا چشم بلبلیه

در واقع منو اگه با چوبم بزنی لب به این دو بزرگوار نمیزنم آخه هیچ کدوم از امتیازای لازم برای به عنوان غذا شناخته شدن ندارن و حتی مایه ی آبروریزی غذاهای ایرانی هستن:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۷)

سلام 
باقالی پلو ، آلبالو پلو ، کوکو سبزی 
پاسخ:
وای آلبالو پلوعم خیلی بی برنامه ریزی ساخته شده:/
کله پاچه 
میگو ( ایرانى نیست اما خب !.. )
دارم که فکر میکنم همه ى غذا ها رو دوست دارم :/
پاسخ:
میگو
هیچوقت نفهمیدم ملت چرا ملخ آبی چندش رو میخورن:|
عدس پلو
استامبولی
مخصوصا اگه برای سلف دانشگاه باشه
پاسخ:
عدس پلو بازم بازم بد نیست
قیمه و قورمه سبزی و کله پاچه :|||
پاسخ:
قیمه و قرمه سبزی😦؟
شوخی میکنی دیگه مگه نه؟
نه من اصلا خوشم نمیاد ... 
پاسخ:
چی بگم هرکی یه مدلیه دیگه☺
^_-
(*_*)
پاسخ:
:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی