(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

فسنجون فاطی لیزه

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۳ ق.ظ

خب من 8 سال بود لب به فسنجون نزده بودم بلکمم بیشتر

مامانم میگفت وقتی بچه بودم فسنجون میخوردم

و خودم یادمه یه بار فسنجون محل کار مامانمو خوردم و این غذا اینقدر بد بود که بالا آوردمش و ازون موقع هر جا فسنجون دیدم حالت تهوع بهم دست داده

اما یکم بیشتر از شیش ماه پیش دقیقا هفت یا هشت روز به رسما گیاهخوار شدن من خونه خاله فسنجون خوردم و تازه دوهزاریم افتاد چه جیگریو چند سال دریغ کردم از خودم

امروز دیگه تصمیم گرفتم ورژن گیاهی لیزش که با کوفته قلقلیه رو بسازم

فقط ازونجایی که تا حالا مراحل پختش رو ندیده بودم دقیقا روزی رو انتخاب کردم که مامانم خونه نباشه که راهنماییم کنه:چرا بعضی وقتا اینقدر زرنگ میشم؟:/)

آقا تو دستورش نوشته بود گردو رو چرخ کنید

منم ورداشتم با چاقو خرد کردم یه طوری که درشت نیست ولی خب اندازه نصف کشمشه یعنی قشنگ دیده میشه

بعد در ادامه گفت آب بریزید ولی نه این قدری که شل شه

من نگا کردم گفتم خب این در کل رو آب شناور میشه و شله

بعد که فسنجون رو پختم رفتم تو پیج انارسبز تا فسنجون خودمو با اون مقایسه کنم دیدم زکی:|

اون قشنگ جا افتادست و دقیقا عین برا همه آبش غلیظه ،سفته آخه چجوری توضیح بدم

مراحل ساختنشو دیدم و فهمیدم منظور از چرخ کردن گردو در واقع تبدیل گردو به آرد بود و خب برا همینم میگفت زیاد آب نریزید که رقیق نشه :|

البته خدایی طعمش عین فسنجون درست حسابیه ولی شکلشه فقط یه مقدار دیفرنته:دی)

رنگش همونه غلظتش یه کوچولو فرق داره چون منم بعدش در بسته گذاشتمش تا یکم جا بیوفته

اصلن مدلی که من ساختم و گردو زیر دندون میاد خیلی ام جذاب تره ،والا)

ولی خدایی خیلی خوشمزه شد یه امشبم تو یخچال میمونه جابیوفته تا فردا ناهارم شه^^

پ.ن:قیافش یکم شبیه آجیل مخلوط شد فقط 😂

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۲
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۵)

۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۶ بابای نرگس
ایت ایز سو دلیشس.ای تینک. یس؟
پاسخ:
یس بابا،کاملن طعم فسنجون عادیو گرفت دلیشس شد
فقط فیسش یه مقدار پرابلم داره:دی)
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۶ بابای نرگس
نور مایند. کلوز  یور مایند. دریم یور دریمز اند ایت ایت. 
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۴۶ بابای نرگس
نور مایند. کلوز  یور مایند. دریم یور دریمز اند ایت ایت. 
۲۲ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۵۲ بابای نرگس
نور مایند. کلوز یور آیز. دریم یور دریمز اند ایت ایت.
پاسخ:
اونقدرم دیگه وحشتناک نیست بخوام چشمامو ببندم😂
جلل خالق 
چه کردى !!!!:
پاسخ:
استایل ظاهری فسنجون رو به سبک 'روکوکو' تغیر دادم:دی)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی