(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

هار شدگان

دوشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۰۲ ب.ظ

جدن هیچوقت درک نمیکنم آدم چقدر باید خودشیفته باشه که عکس خودشو روی ساعت دیواری،قاب موبایل،و حتی در موارد کاغذ دیواری چاپ کنه

اینایی که اینکارو میکنن خسته نمیشن از این حجم خودشون؟

تلویزیون روشن بود بعد یهو دیدم داره یه سریال میده اسمش چی باشه خوبه؟'دلدادگان' من فک میکنم از اسمش کاملن معلومه توش چه خبره:/

کلن من خیلی وقته از فیلم ایرانی خوشم نمیاد،مثلن اگه ما به پدر(همونیکی پسره خودشو پرت کرد)و ستایش میگیم سریال پس گیم آو ترونز و اون یکی سریاله که یادم نمیاد اسمشو ولی طرف معلم شیمی بود ،اسمشون چیه؟

در واقع من کلن فکر میکنم نود و نه درصد بازیگرای ایرانی اصلن بازیگری بلد نیستن،جدا ازینکه دیالوگ فیلما همه مصنوعیه همون مصنوعی رم نمیتونن عین آدم بگن و تازه تو همه ی نقشاشون لحن گفتار و رفتارشون یکیه حالا فرقی نداره تو مختار بازی کنن یا اخراجی ها

بعدم کلن اینستا ام شبیه جمعه بازار شده خب اینکه طرف از پیجش درامد کسب کنه و تبلیغ کنه خوبه ولی اینکه کلن پیجش تبلیغه حال بهم زنه،حداقل به من این حسو میده که دارن ازم سو استفاده میکنن

بعدم که موج جدید راه افتاده همه میخوان یه چیزی یاد بدن حتی اگه چیز خاصی نباشه،مثلن من فهمیدم با استفاده از آموزش رژ لب قلبی میتونید نصف بیشتر رژتونو با کاتر ببرید بقیشم که قلبی شده چون تو قالب لب نمیگنجه غیر استفادست،چه آموزش مفیدی:|

یا آموزش بسته بندی گوشت چرخ کرده خیلی مفید بود چون به هر حال کار پر تکنیکیه ریختن گوشت تو کیسه فریزر و پخش کردنش،ممکنه خیلیا بلد نباشن:هه)

این دخترای شوهری صورتی ام انگار خلق شدن تا کفر منو بالا بیارن،آخه این قدر از حالت تهوع چطوری تو یه صفحه مجازی میگنجه من نمیدونم

خب همه ی ما با مادرامون عاشقانه داریم،ولی آیا دلیلی داره اینو بکنیم تو چشم ملت؟

مثلن کلن یه پیچه هست که کارش اینو،منو مامانم داریم کیک میخوریم،ما سفره میچینیم،ما رفتیم باغ ،مامانم بوسم کرد،،، تعجبمه ملت چرا اینا رو دنبال میکنن

بعدم یه ویدیویی از یه خانومی که من نمیشناسم پخش شده من باب ترانه های امروز و داره میگه هر بار اینو درو یعنی چی، این اراجیف چیه،دلبریتو یکم کمترش کن فلان

و ملت راه افتادن به این خانومه میگن احمق بیشعور،وقتی شجریان ممنوع میشه و جاش این اراجیف ظهور میکنن سلیقه ملتم تغیر میکنه  ولی خب بازم تو مغزم نمیگنجه بدون فکر فقط برای طرفداری از یه نفر ،فوش بدی

آخ آخ یه چیز دیگه ام که کفرمو درمیاره اینکه همه به خودشون میگن طراح لباس:|

حالا جدا ازینکه یه اصول ساده بلد نیستن که هیچی ولی گلم دلیل نمیشه رفتی کلاس خیاطی به خودت بگی طراح

من سه سال جون نمیکنم که شمایی که یه آدم خطی از بلد نیستی بکشی به خودت بگی طراح

همین دیگه فک کنم به اندازه کافی غر زدم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۵
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۱۷ استاد بزرگ
دقیقا ...
به نظر من هم به جز یک یا دو نفر تو ایران اصلا بازیگر نداریم.
اسم اون سریال معلم شیمی هم فکر کنم breaking bad باشه.
فضای مجازی هم که کل به فنا رفته در ایران ... شما زیاد حرص نخورین.
پاسخ:
آره همین بود اسمش
نه بابا چه حرصی:/
۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۵۰ زِدْ عِِـچْ آرْ …
تا چند هفته پیش من از اکسپلور اینستام متنفر بودم
به‌حدی مشمئزکننده بود که من اصلا وارد اون قسمت نمی‌شدم تا اینکه یه روز همهٔ پستارو don't see post like this زدم و الان اکسپلورم پره جاپنیه
خیلی شیک و راحت
واقعا نمی‌دونم این حجم از چندش‌‌بودن چطوری می‌تونه تو یه برنانه بگنجه

+رفته‌‌بودیم مسافرت الهه دو قسمت از همین سریالرو دانلود کرده‌‌بود. تبلتشو که باز کردم قیافم اینجوری بود قشنگ۞_۞
پاسخ:
منم دوست دارم اکسپلورمو بزارم رو 'تراول'ولی اونطوری خیلی بیشتر تر میسوزم-__-
واقعا چجوری؟
در مورد آخرم باید بگم شت:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی