(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

به درازای تاریخ

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۰ ب.ظ

خستگی من قدمتی داره به درازای تاریخ:|

اون قبل از به دنیا اومدن من بوده و بعدشم که دیگه هر روز ظواهر جدیدی ازش یافت شده:/

من یه ماه قبل تولدم رسما تکون نمیخوردم هیچ علامتی ام نمیدادم که بابا من زندم

خانواده ام هر دکتری میرفتن دکتره میگفته بچتون زندست فقط حال نداره تکون به خودش بده


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

ای بابا

چرا؟
پاسخ:
نمیدونم خستگی تو خونم رخنه کرده
یاد اون مربی بدمینتون افتادم! میگفت این چی میزنه که اینقدر خسته‌ست 😂😂😂
پاسخ:
وای یعنی کامنتو خوندم منفجر شدم از خنده😂
تا باشه از این انفجارا باشه😂😂
پاسخ:
آره واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی