(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

بیانات نامبردا حول محور های مختلف

پنجشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۴۵ ب.ظ
بزرگترین مشکل من تو این چند ماه گیاهخواری این بوده که هرکی بهم میرسه میپرسه:اگه گوشت نمیخوری پس غذا چی میخوری؟
احتمالن پرسشگر فکر کرده بجز آب کرفس و فلفل دلمه و کلم بروکلی آب پز شده دیگه غذایی روی جهان نیست که بدون گوشت باشه
من:همه چی مثل همبرگر_دیزی_خورشت_کتلت_کوفته هرچیزی که فکرشو بکنی
پرسشگر:خب اینا که همه گوشت داره چطوری آخه؟
اینجا واقعا دوست دارم بگم مغز توعه که همه ی غذا ها رو محدود میکنه به جسد حیونا مگرنه که میشه با یه خورده خلاقیت و شناخت طعما غذاهایی حتی خوشمزه تر از نمونه گوشتیش ساخت و اینو خانواده میتونن به صراحت تایید کنن
ولی خب معمولن خودم میزنم به اون راه که دیگه دیگه من جادوگرمو نمیتونم اسرارمو فاش کنم
 ...
دیروز به حول قوه ی الهی  با اینکه هواپیما در میزان خرابی با اتوبوس اسکانیا برابری میکرد و به طرز وحشتناکی تکون میخورد ولی خب سالم رسیدم
بابام عکس آشپزخونه رو برام فرستاد زیرش نوشت'به موقع در رفتی'
آشپز خونمون رسما شبیه غسال خونه شده!!
بدتر از اون اتاق منم کردن انباری هر چی ظرف و قابلمه و کارتون بوده چیدن توش
پذیرایی ام جمع کردن یه گوشه
به مامانم گفتم هر موقع کابینتا رو زدین،ظرفوو ظروف پذیرایی چیدین،و خونه رو قشنگ آماده زندگی کردن شد منو برگردونید، همینقدر فداکارانه:دی)
.
مامان بزرگ کلن به برنج مونده،و برنج بی تهدیگ سیب زمینی اعتقادی نداره اینکه که ما در عالم تهدیگ سیب زمینی ها غرق شدیم^^
برنجشو مامان درست کرد(ما به مامان بزرگ میگیم مامان در بیشتر مواقع)کباب تابه ایشم من اینقدرم خوششون اومد از کباب تابه ایه که اصلن باورشون نمیشد بدون گوشت بشه اینقدر لذیذ دراورد و دستورشم گرفتن ازم
.
هوا ام گرمه شاید باورتون نشه ولی تهران الان خنک تر از اردبیله:|
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۱
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۱)

چقدر خوش شانسی به لحاظ آب و هوا :))
و چقدر فداکار
پاسخ:
از لحاظ فداکاری که باید داستانم تو کتابای درسی نوشته شه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی