(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

خواب های نامبرده

دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۱ ب.ظ

تازگیا خواب های لغایت مزخرفی میبینم

ازینکه داخل کنسرت ابی،ابی همه را به رگ بار با گلوله های قلقلکی بست بگیر تا چند شب پیش که نمیدونم سر چی با مهران مدیری دعوام شد دیشب هم رفته بودم خندوانه و استندآپ کمدی اجرا میکردم که تمام متن را فراموش کردم و همینطور عین وا رفته ها زل زدم به داورا:|

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۴
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۳)

۰۴ تیر ۹۷ ، ۱۶:۱۴ دنیای کامپیوتر ...
.!.
پاسخ:
؟
من چند شب پیش خواب دیدم یهو وسط برنامه مهمونا علیخانی رفتن بعد علیخانی گریه‌ش گرفته بود من دلداریش میدادم 😂 
بعدشم رفتم پیش اونا کلی دعوا که چرا وسط برنامه گفتین تصمیمتون عوض شده و حرف نمیزنید؟ :/ 
البته این خواب رو همون شبی که پویول نیومد و عادل بنده‌خدا بغضش گرفته بود دیدم! فقط نمیدونم چرا قاطی شد همه‌چی باهم :/
پاسخ:
قشنگ معلومه ما یه ژن مشترک داریم
به نظرم اینجور خوابا خوبه!
آدم میتونه راحت یه دلیل واسه خندیدن پیدا کنه:)
پاسخ:
بلکمم:/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی