(.♡ناشناخته

(.♡ناشناخته

آه زندانی این دام بسی بشنودیم
حال مرغی که برسته ست ازین دام بگو

یه گلبرگ مغرور که حالا برگشته و خوبِ تهرانه :)

راننده تاکسی عاشق

يكشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۲ ب.ظ
راننده تاکسی یه آقای پیر بود گوشیش زنگ زد و با الغاب خیلی محبت آمیز طرف پشت تلفن رو خطاب کرد
تلفنش که تموم شد خانومی که جلو نشسته بود به شوخی گفت:عشقتون بود؟
راننده تاکسی تایید کرد
خانوم:ماشالا خوش به حالتون حاج آقا شما حداقل پای این چیزا هستید
آقای راننده:همه میتونن پای اینچیزا باشن،من عاشق زنمم چون زنم بهم محبت میکنه اون وقتی به من میگه دوست دارم باعث میشه منم بهش ثابت کنم دوسش دارم و این عشقه
خانوم:خدا نصیب ماعم کنه هرچند بعید میدونم
راننده تاکسی:بعید ندونید خانوم من خودم مجردم بودم تا اینکه خانومم از شوهرش جدا شد و الان چند وقته که متاهلم و عاشق
پ.ن:جدن تو این شرایط نابسامان شاید همین آدمان که میتونن چند دقیقه حال بقیه رو خوب کنن
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۳
گلبرگ مغرور :)

نظرات (۲)

۰۳ تیر ۹۷ ، ۱۹:۴۹ دنیای کامپیوتر ...
خیلی خوبه خسته و کوفته بیای تو تاکسی بشینی و راننده شاید به ظاهر حتی سیکل هم نداشته باشد لیکن به سبب مطالعه زیاد و هوش اجتماعی و با سخنانش، به تو چند لحظه ای آرامشی نسبی ببخشد.
پاسخ:
صحیح
چه خوبه که این آدما هستن :)
پاسخ:
آره واقعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی